trailclinic Leusden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

trailclinic Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-02 10:45

de trailclinic in Leusden wordt gegeven door silvia schoenmaker.

de kosten zijn 30 euro per combinatie.
er zal gereden worden in twee groepen van ? combi's.

aanvangstijd clinic 1800 uur 18 mei.
aanwezigheid verlangd 1700 uur

sluitingsdatum aanmelden 8 mei 1800 uur.!!!!!!!!!!!!!!!!!

dit i.v.m organisatie en indeling.

tribuneridders betalen 5 euro p.p.

ik hoop U te kunnen begroeten op 18 mei in Leusden
Rinus

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 13:20

lijkt me leuk, wat wordt er precies behandeld in de trail??
Hoe je een heleboel problemen kan oplossen, en voorkomen??

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-02 12:19

een clinic trail is er om b.v. te leren hoe je een hek open moet maken,daarbij wel op je paard blijven zitten }> .

een brug of wip te nemen achterwaarts een elletje nemen,ik neem graag een mars,da's off topic,over een zeil te lopen en ga zo maar door.

natuurlijk als je ergens problemen mee hebt,die zijn er om op te lossen.

marielle ik zie ja graag als deelnemer in Leusden

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 12:37

westernworld schreef:
wip

Waren die niet verboden op wedstrijden tegenwoordig.. Verward

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 14:21

Sugarmiss"]
[quote="westernworld schreef:
wip

Waren die niet verboden op wedstrijden tegenwoordig.. Verward
[/quote]

Ik zie ze in ieder geval nooit.

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-02 14:33

mensen: ik ben van een andere garde,oud dus, maar ik bedoel ook niet de wip zoals die er waren,wij gebruikten een grote plaat waaronder een balk lag, m2 meters weet ik niet meer,dat gaf wel het gevoel van wippen maar uiteraard niet 50cm hoogte verschil!het zijn nog steeds paarden en geen honden,verder no commend, en terug naar topic. Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door westernworld op 03-05-02 15:38, in het totaal 1 keer bewerkt

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 14:36


sil
Berichten: 690
Geregistreerd: 24-09-01
Woonplaats: St Martin D'Audouville

onderwerp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 16:55

zal ik dan maar als enige een antwoord geven???

in de clinic wordt gewerkt op het nivo van de ruiter,
wat betekend dat een beginende ruiter de basis mee krijgt en de gevorderde ruiter tips mee krijgt ter verbetering en hoe op de show een trail parcour te rijden.
of te wel in de clinic wordt aandacht gegeven aan iedereen op zijn eigen nivo en is het dus leuk om voor of na het rijden van je zelf, andere aan het werk te zien en het daar bij horende advies te horen.
ook vragen van het publiek zijn welkom en die zal ik ook zeker beantwoorden.

specifieke problemen kan je van te voren door geven en dan zal ik dat behandelen met je!!

zijn er nog vragen, stel ze dan, want geen enkele vraag is stom, hoog uit het antwoord wat je krijgt!! hihi

groetes van silvia

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-02 11:49

dit is het enige goede antwoord
bedankt silvia.

mensen als je mee wilt doen vergeet niet de sluitingsdatum:

8 MEI 1800 UUR




RINUS

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-02 13:42

zijn er nog ruiters geintresserd in de trailclinic???????????

er zijn nog enkele plaatsen open.

reageer snel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Knipoog Haha!

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 15:29

*snik* kon het niet een weekje eerder? (nu een beetje laat)
Zaterdag heb ik een trailwedstrijd. (Jaja, met mijn veelzeidigheidzadeltje Tong uitsteken ), ik kon nog wel wat tips gebruiken...

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-02 19:12

er zijn nogvier tot zes plaatsen vrij voor deze clinic.
schroom niet om je aan te melden.

rinus

mahe
Berichten: 51
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 21:42

zoals je weet lijkt me die trail clinic zoals gewoonlijk weer een goed initiatief.
ik neem joker mee en holly alleen om door de bak te "rennen" zoals iemand meende te moeten op te merken.
hoop dat er wat serieuze mensen komen en niet alleen van die want to be's.
het lijkt mij verder een goed intiatief om blaze eens uit te nodigen als gast coach, die kerel weet in elk geval waar hij het over heeft.
mischien zonder humor, maar daar begrijpen onze paarden toch niks van.
maar het lijkt me wel zinvol om iets van wie dan ook te leren.
die gozer heeft in elk geval meer te bieden gezien zijn ervaring dan enkele van de bokt bezoeksters die veel schrijven(negatief) en hun kennis uit een half gelezen boekje hebben.

mehlika

Berichten: 1821
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: zuidwolde drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 22:16

Is het nu echt nodig om je negatief uit te laten over anderen?
Kunnen we daar niet een speciaal forum voor opzetten?

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 09:49

Ik denk dat het negatief uitlaten over anderen wel wat meevalt. Er worden geen namen genoemd etc. En waarom mag iemand of een 'bepaalde groep' wel de hemel ingeprijsd worden maar zodra er een ietsiepietsie negatiefs over gezegd wordt mag dat niet? Lijkt dan meer op struisvogelpolitiek. Als ik train of een wedstrijd rijd is het altijd leuk om te horen dat het geweldig ging. Maar ja, wat heb je daaraan? Op het moment is het leuk, tuurlijk zal ik niet ontkennen. Maar als er ook nadruk gelegd wordt op de mindere dingen kan ik daar tenminste wat mee. Daar kan je aan werken. Als we hier alleen maar positieve dingen schrijven wat schieten we daar dan mee op? Kritisch zijn, daar wordt het vaak beter van. En tja, de een kan dat nou eenmaal beter verwoorden dan de ander. Daar moeten we dan maar een beetje doorheen kijken. En ik ben het ermee eens dat er vaak mensen zijn die veel schreeuwen maar weinig wol hebben.

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 10:13

Sorry Cornelie, maar uit dat stukje van Mahe, kan ik maar weinig positiefs halen. Ik ben het Met Mehlika eens dat het ook eens leuk zou zijn als er minder negatief gedaan word naar elkaar toe.
Neem deze zin eens:hoop dat er wat serieuze mensen komen en niet alleen van die want to be's.
Het lijkt mij dat als je naar een trainingsavond gaat, dat je op jou eigen manier serieus bezig bent. Daar kan een ander niet over oordelen.
Of deze: dan enkele van de bokt bezoeksters die veel schrijven(negatief) en hun kennis uit een half gelezen boekje hebben.
Zijn er mensen bijgeweest dan dat dat boekje half gelezen werd?

Als iedereen elkaar nu eerst eens in de waarde laat, dan zijn we een heel eind verder. Iedereen die op zijn/haar paard rijd heeft er plezier in en een ander kan/mag daar niets over zeggen.
Kritiek is niet erg, zolang het opbouwend is. Daar kan je wat mee. Maar ga niet schreeuwen met loze zinnen als je zelf een aanbod afslaat (op een op het onbeschofte af) wat vooral je paard ten goede kan komen. Dan ga je in mijn ogen een heel eind van de ladder af en kan ik niet meer dan een lichte minachting voor die persoon opbrengen.

mahe
Berichten: 51
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: vierhouten

mehlika

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 19:17

mehlika, wij laten ons zeker niet negatief uit. het is allen jammer dat er mensen zijn, die alleen willen lezen dat ze gelijk hebben.
jij zou toch als geen moeten weten dat als je maar enig initiatief vertoont
je jezelf blootsteld aan ongenuanceerde kritiek.
gelukkig mag iedereen zich vrij uiten en als dat als kritiek gezien wordt, hoop ik dat het als positieve kritiek gezien kan worden.
het enige wat ons wel eens stoort is dat er kennelijk een hetze ontstaat
door toedoen van mensen die op een ongelukkige manier steun vinden
binnen hun bepaalde groepje.en helaas alleen negatief menen te moeten reageren op initiatieven genomen door mensen zoals o.a. door jou en berry.
o.i. zijn jullie een behoorlijke positieve start aan het maken en , als het me niet ontgaan is, heb ik jullie je niet negatief over wie dan ook horen uitlaten.
het komt alleen niet de paarden en de bijhorende sport tengoede(o.i.)
als er mensen zijn die zelf net of nog net niet een paardje rijden c.q. bezitten en doen of ze mensen zoals jullie of een jan van beredonck of wie dan ook menen te moeten vertellen hoe je je paard moet gaan rijden en behandelen.
wij lopen zelf aL een klein tijdje mee maar ik leer nog graag elke dag.
iedereen heeft zijn sympathien of anti- p tegen bepaalde personen en of rij methoden. maar het lijkt ons dat je ergens voor je zelf moet en kunt distilleren waar je wilt stranden, juist zonder iemand negatief af te schilderen.
het is alleen frapant dat als je dan een keer wat schrijft op dit forum, over iets waar je niet achter staat, het hetze groepje klaar gaat staan.

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 19:33

Dit topic gaat ondertussen niet meer over waar het voor geopend was; nl. de trailclinic, die ondertussen dus ook al niet doorgaat.
Het lijkt me dus beter dit topic te sluiten.

Mocht iemand behoefte hebben een topic over kritiek te openen en er kan in ABN en met in achtname van de gangbare fatsoensnormen over gepraat worden: be my quest...