pat parelli

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 18:43

Umm, erg leuk dat je een paard hebt waar op PP's manier mee gewerkt is, maar pas aub op als je zegt "wat zij deed moet mij toch ook lukken". Tuurlijk zal het je vast ook lukken, maar let wel, het is niet een soort struckjes aanleren, het is een andere manier van omgaan met paarden, op een manier van respect en vertrouwen, en als deze mevrouw dit tot level 2 opgebouwd heeft met jouw paardje zal jij dit ook moeten doen, het is niet altijd zo dat een paard voor de een direct evenveel respect heeft als voor de ander. Zo te horen heb je een fijn rustig paardje...en gaat het hattstikke goed, maar doe het rustig aan en probeer rustig eerst de games te oefenen zoals je al zei, en een met een halster in de bak te rijden ed...
Mij spreekt PP's manier erg aan en ik vind het een fijne manier van omgaan, maar mijn paardje loopt bijvoorbeeld nu ook zo achter mij aan, maar als een ander hem moet 'verplaatsen' probeert hij hem/haar direct uit!
Veel plezier, en de games staan trouwens ook in het Nederlands uitgelegd in het boek 'uw paard als partner'.

Grtz Elise

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers