Clinics!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 18:33

Ik heb twee clinics van Sil gedaan en ik heb toen geen vierkant gehad, dat was er niet. Daarnaast ben ik ook niet door het hek gegaan omdat mijn paard er nog niet aan toe was. Tong uitsteken Zo heb ik ook nooit een vlag gehezen of in jog balkjes gelopen. Genoeg stof om weer thuis te oefenen.

De L- hebben we toen wel gedaan, en iid, tijdens de wedstrijd vergeet je toch weer een hoop Haha!
Maar So What; we hadden een leuke en vooral leerzame dag, dat was de hele opzet van deze wedstrijd. Ik ben wel door de jury aangesproken over mijn pleasure, een tip waar ik heel blij mee was.
Maarja, als je langs de kant zit dan zie je de dingen weer anders dan dat je op je paard zit. Haha!

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart



Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 15:35

Blaze schreef:

Toch altijd weer leuk je reactie Cool jammer dat het zelden iets toevoegt
zeker van jou had ik meer verwacht maar helaas Cool
Als jij al niet begrijpt wat ik schrijf dan heb ik sterk mijn twijfels of het is over gekomen wat ik bedoel

En Vera leuk dat de jury je heeft aangesproken en fijn dat je de tip kunt gebruiken maar nee is zie het aan de kant zeker niet anders er waren teveel dingen die niet werden besproken door de een of andere.


Ik snap het kennelijk net zo min als Jos Verward

Ik vind het een beetje ergerlijk dat je een goed initiatief op deze wijze bekritiseert! Het een eerste keer dat er bij Jos op dit niveau een oefenwedstrijd wordt georganiseerd. Wat mij betreft; niks dan lof Knipoog
Dat er dingen anders kunnen of beter; er zal niemand zijn die dit zal betwisten. Maar is dat niet altijd zo? Op het NK, ondanks dat het al vele malen is georganiseerd, blijft ook altijd kritiek.
Dit kan alleen maar werken als je kritiek opbouwend is en dat men er wat mee kan. Had die dag naar Jos toegestapt (je was er tenslotte lang genoeg) en het haar verteld, had zij haar visie kunnen geven en de jouwe kunnen aanhoren en was er wat constructiefs uit voortgekomen.

Nu zit je weer iets goed de grond in te boren en dat is zo makkelijk. Je roept altijd een hoop maar je hebt zelf je paard verkocht omdat je niet geschikt bent om wedstrijden te rijden ( je eigen woorden). Vind ik een nobele keuze maar zet dan je kennis, die je volgens jezelf bezit, om in iets daadwerkelijks ipv je achter je toetsenbord te verschuilen.

Ugh Verdrietig

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 17:17

Vreemd.....Blaze is ineens nergens meer te bekennen..... Verward

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 23:12

Blaze, je bent onverbeterlijk en daar hebben we allemaal medelijden mee. Huilen
Ondertussen gaan wij gewoon verder waar we mee bezig zijn want de enige die daar problemen mee heeft ben jij , en daar hebben wij nou net geen boodschap aan Schijnheilig

Sorry SM, moest ik nog ff kwijt...... Knipoog

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 18:22

[quote="Blaze]Het enige waar ik problemen mee heb is dat beginnende (wedstrijd)ruiters die logischerwijze fouten maken daar niet op gewezen worden bij oefenwedstrijden en dus denken dat als ze 1e of 2e zijn zo door kunnen naar een wran wedstrijd,maar er daar dan achterkomen dat er veel meer bij komt kijken.daardoor gefrustreerd huiswaarts gaan en niet meer de moed hebben om weer te starten.[/quote]
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die zich na deze oefenwedstrijd goed genoeg achten om een WRAN wedstrijd te gaan rijden. Juist door het rijden van dit soort wedstrijden merk je hoe een eind je nog verwijderd bent van enige controle over de situatie en hoe weinig je nog weet. Maar misschien spreek ik alleen maar voor mijzelf als jouw ervaring anders is.

[quote="Blaze]maar tevens moet ik er aan toevoegen dat eigenlijk maar een handvol mijn bericht zo negatief vind want afgaande op de PB's die ik krijg , waar mijn gelijk wodt bevestigd,ben ik nog niet zo verkeerd bezig.men doet het niet openbaar om te vermijden dat mensen zo als jullie ook hun onderuit proberen te halen,Blaze kan het hebben en als men vlucht voor me dan blijkt wederom dat niet bij mij maar bij anderen iets niet in orde is.[/quote]Ik vind een reactie in het openbaar een stuk eerlijker dan een PB en als deze mensen het allemaal met jou eens zijn dan zouden ze je moeten steunen en ons kunnen informeren waarom wij het niet bij het rechte eind hebben.
Maar Blaze, zolang je mensen kwetst (moedwillig of niet) gaat er toch iets niet goed en dat is verdomd jammer. Je moet toch toegeven dat bijna alle topics waar jij aan meedoet, er op een of andere wijze een enorme discussie ontstaat over jouw teksten.

[quote="Blaze]Iemand de grond in boren noem ik bv dat ik zou zeggen waarom rijd iemand met een hand als hij/zij het paard niet kan controleren,en noem dan ook nog de naam,maar dat doe ik niet omdat dat iets is wat de ruiter echt wel zelf in de gaten heeft.[/quote]

Je mag mijn naam best wel noemen hoor, lig ik niet wakker van. Zal ik je ook even uitleggen; thuis loopt hij fantastisch op shanks en kan ik hem alles laten doen met zijn koppie lekker laag. Op een wedstrijd denkt hij daar heel anders over. Vandaar dat ik dat nu probeer op en oefenwedstrijd, die zijn daar namelijk voor. Knipoog

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 44 bezoekers