Clinics!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 22:58

ik wilde toch even reageren op diana.en zeker haar stelling,ik heb begrepen dat de beginnende ruiter heel veel kan hebben aan idd,de trainers die we in nederland hebben en zie ook verschillende bokkers onder ons,natuurlijk als je wat verder bent en wedstrijdcapesiteiten hebt dan zou een clinic door buitenlandse trainer een optie zijn,maar zolang dat er bij de meeste van ons niet zo is,laten we dan doen waar we goed in zijn,en daarvan uit verder werken.

en sonja even tussen ons het idee van chrico is een idee van mij. Haha!
ontstaan door de onvrede van de ruiters over de verschillende trainingsmethodes

gewoon met elkaar rijden, onder supervisie, en elkaar vragen stellen,zoals waarom doe jij dit of dat,en hoe doe ik dit?
het liefst zie ik daar dan ook een paar trainers meerijden.

maar door verschillende redenen komt dit niet geheel uit de verf,en zijn we op verzoek over gestapt op clinic's Schijnheilig

en elles als je weer wat wil oppikken qua lessen 18 mei in Leusden trailclinic door silvia schoenmaker *LOL* Extreme duivel

en we moeten onthouden dat er zoveel trainers zijn als lesmethodes!



westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 16:57

even jos dit is niet bedoeld als een training zoals normaal in Leusden.

die staat trouwens voor Leusden een dag ervoor de 22 ste juny.

dat er een mogelijk is om josh armstrong binnen te krijgen is een buitenkansje.die zich gisteren zich aandiende. en ik meen te weten dat dat toch niet zo erg is,om ook een andere groep van ruiters te benaderen
in plaats van de bokkers,die tot nu toe komen?

hij is een aantal keer kampioen geweest in europa en in amerika,
de laatste keer in 2001 reining working cowhorse en the freestyle reining 2001 at the congress.

toch leuk om dat ook eens te doen,als je de kans er toe krijgt?

dus dit wordt georganiseerd onder de naam van westernworld
en niet onder mijn privenaam.

westernworld Schijnheilig

rinus Haha!

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 14:47

voor het bovenstaande totaaaaaaaaaaaaal geen commentaar.

doe ik al een tijdje niet meer kunnen ze niet tegen.

organiseren jaja gaan we mee door.

en we hopen daar mee een goede basis neer te leggen voor al die ruiters.

maar commentaar nee nee dat doen we niet meer. Schijnheilig

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 12:36

nou vippie dat was nou ook de originele gedachte achter Leusden.
gezamelijk trainen en neem je eigen trainer ook eens mee.
de enige trainers die hier gehoor aan gegeven hebben zijn jan claudia en jos geweest,maar doordat de ruiters nog te verlegen waren om vragen aan elkaar te stellen tijdens het rijden,werd het een meeting,dat is de reden waarom we zijn overgestapt naar de clinic/huiswerk formule.
ook omdat we de regels niet zo nauwgezet volgden,pas om half zeven starten b.v. , inplaats van 1700 aanwezig en 1800 clinic,is het een rommelig geheel geworden,en het grootste probleem was dat pas thuis gezegd werd hoe ze erover dachten en dat verzande in alleen commentaar geven,b.v. die reed daarmee,en dat vind ik niet goed,en die reed zo,dat doe ik anders,terwijl de opzet was dat direct op de avond zelf te vragen en te antwoorden.

Leusden is bedoeldt om die rijders te activeren om zich beter te orienteren om te zien,wat te doen voordat er beginnerswedstrijden gereden zou worden,en na een periode zouden we een aantal wedstrijden houden in Leusden zeg maar onderlinge wedstrijdjes.
dat vind ik nog steeds een prioriteit in de westernsport.

groetjes
Rinus


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: chery, Googlebot en 1 bezoeker