wie kan/wil mij lesgeven in de buurt van Capelle?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rhaia
Berichten: 768
Geregistreerd: 04-05-02

wie kan/wil mij lesgeven in de buurt van Capelle?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-02 23:31

Hallo,

Ik heb sinds 3 maanden een paardje waar ik western mee rij. Het is een kruising tussen een quarter en een NRPS (vermoedelijk), 3 jaar, 1.50m en waanzinnig leuk.
Nou ben ik lekker bezig met het een en ander, maar ik vroeg me af of er in mijn omgeving mensen zijn die privéles western geven? Of eventueel waar ik met mijn paardje naartoe kan om te lessen. Ik ben bezig met haar in de reining-tak en wil toch echt op een gegeven moment een leuke spin met haar kunnen maken, maar wie kan mij daarbij helpen?

Groetjes, Eline

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 02:48

Heb je al eens navraag gedaan bij de Waalmanege in Krimpen aan den IJssel? Ik heb gehoord dat ze daar ook Western les geven?

Montreux

Berichten: 641
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 09:30

Ha die Rhaïa,

Je kunt voor westernlessen met een eigen paard inderdaad terecht bij HP "De Waalstables" in Krimpen aan den IJssel. Voor de reining-tak kun je het beste contact opnemen met Karin den Hartog. Zij is ooit europees kampioen reining geweest en is een kanjer in het lesgeven. Ook voor het trainen van paarden kun je bij haar terecht.

Het telefoonnummer van de manege is 0180-514802.

Veel succes!

Rhaia
Berichten: 768
Geregistreerd: 04-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-02 18:29

Thanks voor de tip! Ik zal zeker een keertje bellen. En volgens mij heb ik jou daar wel eens rond zien lopen... Ben jij niet die eigenaresse van dat geinige schimmeltje? Die de vorige keer zo pisnijdig was omdat er een stel kids op je auto stonden te springen? Was er op een zondag met de dressuurwedstrijden. Mee als groom voor de stal van Wim van 't Hart, waar ik overigens zelf ook sta...

Groetjes, Eline

Montreux

Berichten: 641
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 08:03

Haha! je hebt me toen inderdaad op een flateus moment aangetroffen hahahahah, maar geloof dat iedereen er niet echt vrolijk van zou worden als er een of andere malloot op je auto staat te springen. Frusty
Toevallig was mijn auto redelijk nieuw, 12 juli is ie jarig en wordt ie 1 jaar LOL.

Gelukkig gebeuren er bij ons op stal maar zeer zelden van dit soort incidenten. Het is er normaal gesproken reuze gezellig, dus laat je hierdoor niet afschrikken Knipoog

Doe de groeten aan Wim en iedereen die daar op stal staat. Wie weet zie ik je binnenkort wel bij ons in de baan rondspinnen!

Groetjes Natasja en Montreux