Clinics!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

karin !!!!
Berichten: 45
Geregistreerd: 17-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 21:06

hallo allemaal (ook de anky fans)

Wij zijn dus naar de clinic van uwe rösmann gegaan en we hebben een erg leuke en leerzame dag gehad.Ik vond het erg leuk Willem en Diane weer eens te zien en eindelijk hun mooie nieuwe toko!!!Uwe konden we al een poosje maar hij zit te verweg om even bij hem te gaan rijden dus dit was de oplossing en weet je de kosten vielen reuze mee en waren het dubbel en dwars waard!!!!Al dat gezeur op die paarden site's krijg ik echt een beetje de hik van want vooral de mensen die eigenlijk niet weten wat het inhoud zitten erop te zeuren zo ook altijd dat gezeur over trainers de schijt krijg ik daarvan iedereen die wat in de sport doet kan volgens mij geoorloofd lesgeven en het is aan degene die les krijgt of dat zijn systeem is ja of nee en dan niet die verhalen van derde erachter aan omdat ze eens ergens iets gehoord hebben oven een persoon.Dit moest ik even kwijt maar nu terug naar Uwe hij gaat onze pitbull cuttinghengst showen op de duitse futurity!!En dan barst natuurlijk het gezeik weer los....kan die steef dat zelf niet???.....Natuurlijk wel maar het is en blijft duitsland want steef is een keer eerder europees kampioen geweest met een 72 score maar kreeg zilver............tja dat gebeurt vaker in duitsland of kinbandjes die bij de controle losgetrokken worden met de zin je kinketting zat gedraaid........jammer hoor weg titel en drie keer raden wie er daardoor eerste werd....Dit zijn dus twee redenen waarom Uwe hem gaat showen.Inmiddels heb ik al naast de hik de schijt en de zeik een geweldige dag gehad die zeer leerzaam was en met de volgende cutting clinic ben ik er zeker weer maar persoonlijk ga ik toch voor een grote naam die een hoop prestaties op zijn of haar naam heeft en ik vind dit ook erg nuttig voor amateur ruiters.groetjes karin

ps anky is vorige week ook van haar paard gevallen!!! ze wilde niet vertellen welke.................


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers