Clinics!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Re: Clinics!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 21:59

WSW schreef:
Beste Allemaal!
Ik heb met grote interesse de reacties gelezen over Clinics.
Mijn ervaringen zijn dat een clinic alleen interessant is als deze gegeven wordt door iemand die je echt iets nieuws te melden heeft of zoveel ervaring heeft dat deze je echt kan helpen!


Beginners als ik hebben geen 'grote namen' nodig om met open mondje te kijken en luisteren, en vervolgens gauwgauwgauw naar huis om verder te oefenen....
Persoonlijk ben ik nog steeds enthousiast over het idee van Chrico om elkaar te vertellen, helpen en enthousiast te maken/houden. Er zijn hier verschillende ruiters waar ik zekersteweten heel veel van kan leren (zoals bijvoorbeeld Sil, Claudia, Star, Jos) en verschillende ruiters waar ik in ieder geval meer van zou willen zien, en misschien zelfs wel leren.... Haha! ( Cool )
Daarvoor hoef ik Brad Whittaker niet in de ring te hebben. Toen ik nog dressuur reed was ik ook heel tevreden met mijn Z2-instructrice. Anky was toen ook nog een beetje te hoog gegrepen Tong uitsteken

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het leuk voor jullie dat jullie dus 'grote namen' over het erf krijgen, maar ik denk dat voor het grootste aantal ruiters hier geldt dat we nog zat kunnen leren van medeBokkers...


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 21:22

Carys schreef:
Al de kritiek van de tribune "ridders", terecht of onterecht is dus een reden om niet mee te doen. Niet aan een clinic, niet aan een beginnerswedstrijd of whatever


En WAAROM denk je dat zij aan de kant zitten, en jij in het zadel??????
Don't give up........

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers