sonic =75% foundation hoeveel zit er in jouw paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

hanita

Berichten: 388
Geregistreerd: 01-02-02

sonic =75% foundation hoeveel zit er in jouw paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 13:44

heb net met amerika gemailt om te vragen hoeveel foundationbloed er in mijn quartermerrie zit. ik heb andwoord gekregen. Ik moest het nog zelf wel uitrekenen en ze heeft nog zo'n 75%. Nu uitzoeken wat het allemaal betekend maar toch leuk om te weten.
hoeveel zit er in jullie paardjes???
groetjes hanita


hanita

Berichten: 388
Geregistreerd: 01-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 18:07

Het probleem van die site is dat niet alle paarden er op staan. Je kan dus gewoon mailen naar de nfgha.com en ze sturen dan een lijst met de namen die je hebt opgegeven. Dan is het heel gemakkelijk uitrekenen. %vader optellen met % moeder dat delen door 2 is het aantal % wat jou quarter dus heeft. Zo hebben ze me het uitgelegt. Alleen de lijst op die site is dus niet compleet! Boos! dus gewoon even een mailtje naar amerika en je bent zo klaar duurt een paardagen maar er komt antwoord.

hanita

Berichten: 388
Geregistreerd: 01-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-04 11:09

jolanda de namen die jij hebt zijn veel nieuwe namen voor mij de lijst die ik kreeg uit amerika was deze. sonic bug bugs alive in 75 top moon ruthie clabber gem our milda enz. Zijn dat dan de voorouders. Ze hebben tegen mij gezegt dat je vader plus moeder moest delen door 2 dat heb ik gedaan. maar maakt niet uit is gewoon leuk om uit te zoeken. maar ik pb je wel even met mijn gegeven kan je het even contoleren


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers