madepolder

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
nattetas

Berichten: 133
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: denhaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 20:07

ik sta zelf met mijn paardje bij madepolder en ik vind de stallen goed,de lessen zijn ook goed en de sfeer is er ook goed ,dus met andere woorden ik ben goed tevreden en heb het daar prima naar mijn zin.
maar idd je moet het zelf ervaren dan pas kun je beslissen wat je doet want iedereen heeft er een andere mening over.

gr.nattetas

gerstloo's shadow,the best westerncob in the world


nattetas

Berichten: 133
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: denhaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 20:47

oke gezellig,ik moet vrijdagavond ook mijn paardje rijden,het is een donkerbruine welshcob met heeeeelllllleeeee lange manen en staat bij de binnenbak,misschien zie ik je

gr.natascha

gerstloo's shadow,the best westerncob in the world

nattetas

Berichten: 133
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: denhaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 20:45

oke,bubbels
dus dat betekent dat ik dus ook alleen maar aan het rukken en het plukken ben en met mijn sporen aan het trappen,nou dat is dus niet zo,en ik geef toe er zijn een aantal personen die ik ook wel wat te hard vind,maar die zijn op 2 vingers te tellen,dus ik weet niet wat jij hebt gezien,en of het niet wat overdreven is,ik sta er zelf al 7jaar en als het er echt zo hard aan toe ging dan was ik en nog veel meer andere mensen toch allang weggeweest?

gr.natascha

gerstloo's shadow,the best westerncob in the world


nattetas

Berichten: 133
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: denhaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 23:09

ooohhh daar heb je haar weer cer of moet ik * zeggen,als of jij zo lekker bezig bent,eerst lekker op taco mogen rijden en dan word er een engelse ruiter boven jou gekozen nou dat zegt lekker veel over jou zou ik zeggen.jho moet je luisteren zoals jij over madepolder denkt zo denken er wel meer maar dat zijn mensen die gewoon vaak in het verleden blijven hangen.maar verder ga ik geen woorden met jou wisselen want dat heeft toch geen zin.

{edit SM; naam verwijderd]

gerstloo's shadow,the best westerncob in the world

nattetas

Berichten: 133
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: denhaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 12:00

VOND dat vind ik een mooi woord,maar ik VIND dat ik en de meeste anderen nog steeds ontspannen kunnen rijden.rijden doe je toch voor je plezier anders moet je ermee kappen.

en idd je kunt beter 1x goed been geven dan 100x op het zelfde plekje zitten purren daar krijg je pas plekken van.

gr.natas

gerstloo's shadow,the best westerncob in the world


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers