Verzekeren...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 14:28

Ik ben blij dat ik ze wel verzekerd heb met alle toestanden van het laatste jaar. Christy is verzekerd bij de amev en ik moet zeggen dat ze mij tot nu toe goed behandeld hebben. Met de kosten van de veearts afgelopen tijd heb ik voor de eerstkomende 5 jaar (bij wijze van) mijn premie betaald. Ook als zij blijvend schade op zou lopen is ze daar voor verzekerd.
Ik heb bewust voor de volledige uitgebreide dekking gekozen, omdat daar bijna alles bij is meeverzekerd. Brand/diefstal, ziekte, blijvende invaliditeit, medisch beslag, dood en ga zo maar door.

Keep your face to the sunshine and you never see the shadow.


chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 11:34

Of je nu een klassepaard heb of een vuilnisbak Schijnheilig , als ze ziek worden maakt het de veearts niet uit hoor qua rekening. Die blijft voor elk paard hetzelfde. Die rekeningen kunnen de pan uitreizen, daar weet ik alles van. Ben toch wel blij dat ik mijn paard verzekerd heb. Neem als voorbeeld een fjord (pin me niet vast op de prijzen)
verzekerd voor 3000,- premie 350. in het jaar.
eigen risico 4x 75 per jaar.
Je paard is kreupel door een trap in het land, veearts 6x geweest en uiteindelijk foto`s, Dit kost je 1x je eigen risico. Tel je jaarpremie erbij op kom je uit om 425.
Wat denk je dat de kosten waren ls je je paard niet verzekerd had?????

Keep your face to the sunshine and you never see the shadow.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers