Clinics ter ere van 10 jarig bestaan DPHC–afgelast

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Clinics ter ere van 10 jarig bestaan DPHC–afgelast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-04 15:43

Ter Info:

Helaas is de Dutch Paint Horse Club genoodzaakt de clinic’s die zij georganiseerd had met medewerking van veel bekende trainers af te lasten.
Na het houden van 3 clinics is gebleken dat er binnen de club te weinig animo voor is. We vinden het erg jammer, er was een groep zeer gemotiveerde mensen bezig zo veel mogelijk clinic’s op te zetten van verschillende disciplines in verschillende delen van Nederland. Veel trainers hadden met enthousiasme toegezegd hun tijd en energie in een clinic te steken, ten bate van de DPHC, ook de mensen die wel mee gedaan hebben met de clinic’s die gegeven zijn waren dan ook zeer enthousiast.

De enige clinic die nog wel gehouden zal worden dit jaar is de Kleuren Genetica avond gegeven door Corine Mennuti op zaterdag 24 juli tijdens de DPHC/AAHCA show in Bunschoten. Opgeven voor deze clinic kan via het email adres van de DPHC info@dutchpainthorseclub.org . De kosten bedragen €10,- voor leden van de DPHC en €15,- voor niet-leden.

Bij deze wil de DPHC alle trainers bedanken voor hun inzet en enthousiasme, we hopen dat er in de toekomst meer animo voor dit soort activiteiten zal zijn!

Namens de DPHC,
Corine Mennuti

Trinity
Berichten: 416
Geregistreerd: 10-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 15:47

Jammer want deze groep mensen was en misschien nog wel is (dat weet ik niet)duidelijk gemotiveerd. Jammer dat deze clinics zijn afgelast had er zeker nog een aantal waar ik graag naar toe wou. Jammer

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 15:56

Tjee,dat is jammer,alhoewel ik niks kan zeggen,helaas kan ik niet overal heen ,waar ik heen zou willen gaan Schijnheilig .
Eindelijk dit soort initiatieven is er dan geen animo Huilen .
Wel fijn dat de trainers mee wilden werken,hopelijk blijven ze toch gemotiveerd voor dit soort dingen...................

DennisC

Berichten: 116
Geregistreerd: 11-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 16:22

Echt heel erg jammer dat er geen animo voor is!!!

Erg sneu ook voor de trainers die mee wilden werken en natuurlijk ook voor de medewerkers van de DPHC.

DubbelFun

Berichten: 88670
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 18:22

Erg jammer. Staan er nog data in de kalender die nu verwijderd kunnen worden ??

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 19:35

Het is inderdaad erg jammer dat dit allemaal niet meer doorgaat, maar het is helaas niet anders. Voor zowel ons (het kost een hoop tijd om e.e.a. goed te organiseren) als de enthousiaste trainers, juryleden, veeartsen, etc. die allemaal hun toezegging gratis!!!! voor de DPHC hadden toegezegd, is het niet zinvol om de dagen door te laten gaan als er maar zo weinig mensen op af komen. Het is wel zo dat de mensen die mee hebben gedaan super enthousiast waren, maar er kwamen zelfs bijna geen kijkers opdagen?!
Nou, schiet mij maar lek, ik snap er niets van.
Maar goed, de DPHC organiseert gelukkig nog veel meer leuke dingen, zoals onze wedstrijden, onze loterij waarmee je een reis naar Amerika kan winnen *LOL* en er is natuurlijk nog een laatste, zeer leerzame clinic van Corine Mennuti! OK dan!

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 19:39

Sugarmiss schreef:
Erg jammer. Staan er nog data in de kalender die nu verwijderd kunnen worden ??


Als er 1 op 8 augustus staat, dan kan die weg. Voor de rest hadden we ze volgens mij nog niet doorgegeven.
Thanx!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 19:45

Jammer en ook knullig om de trainers (en anderen.... even achteraf een aanvulling die niet overbodig is..) af te moeten zeggen...
Ik kon niet naar de clinics komen die inmiddels achter de rug zijn (ook al dacht ik dat het er twee waren en ben ik misschien eentje onbewust helemaal misgelopen?), maar ik wilde de 8e eigenlijk wel komen kijken...
Ik neem aan dat ik bij de kleurengenetica wel aanwezig ben. Niet alleen omdat ik het superinteressant vind, maar ook omdat er waarschijnlijk wel wat foto's gemaakt moeten worden voor de DPHC!!! *LOL* Ja, ik voel me nog steeds vereerd hoor

CounTree

Berichten: 3921
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: simonshaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 20:46

Echt zonde dat er zo weinig animo is voor de clinics. Dit was toch de buitenkans om voor zeer weinig geld, heel veel op te steken!
Clinics zijn zo ontzettend leerzaam. Echt onbegrijpenlijk zo weinig geinteresseerde! Zelf ga ik naar diverse clinics als het een beetje in de buurt is (max. 2 uur reizen), als het ff kan met paard. Alleen al van kiiken leer ik ook nog heel veel, want het niveau en m.n. de ervaring van de diverse trainers heb IK echt nog niet bereikt, hoor (en dat zal ik ook nooit inhalen Haha! )! Heel erg jammer dat de clinics zijn afgelast....de zeer enthousiaste trainers (die het dus zelfs gratis aanboden begrijp ik), worden zo wel erg geremd in hun enthousiasme lijkt mij. Jammer hoor! Het initiatief van de Paint club sprak me erg aan, maar helaas....kon ik mijn paard tijdens de laatst geplande clinic in de trailer laten staan, wegens te weinig animo!!! Verward Frusty Verdrietig

Natascha dH

Berichten: 995
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Tollebeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 10:11

Wat zeg je nou, er waren mensen op een clinic en die hebben ze onverrichter zaken weer terug gestuurd????!!!! Nou breekt mijn klomp............

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 10:48

Natascha dH schreef:
Wat zeg je nou, er waren mensen op een clinic en die hebben ze onverrichter zaken weer terug gestuurd????!!!! Nou breekt mijn klomp............


Helaas wel, maar dat was niet op initiatief van DPHC!

CounTree

Berichten: 3921
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: simonshaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 12:51

Paintje schreef:
Helaas wel, maar dat was niet op initiatief van DPHC!


De DPHC heeft naar ons toe e.e.a. keurig netjes afgehandeld.

wgirl

Berichten: 556
Geregistreerd: 22-09-02
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 21:53

Ik vind het ook erg jammer dat de clinics zijn afgelast. Ik had zeker aan enkele clinics mee gedaan, alleen ik verblijf op het moment in het buitenland.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 22:02

Wat jammer dat de clinics zijn afgelast. Ik zit op het moment ook in het buitenland (wat toevallig Haha!), maar ik was zeker van plan mee te doen aan bepaalde clinics. Maargoed, misschien is de kleuren genetica clinic wat om aan mee te doen!

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 22:36

XoNo schreef:
Wat jammer dat de clinics zijn afgelast. Ik zit op het moment ook in het buitenland (wat toevallig Haha!), maar ik was zeker van plan mee te doen aan bepaalde clinics. Maargoed, misschien is de kleuren genetica clinic wat om aan mee te doen!

Zeker doen! Ik ben naar deze clinic geweest in Lunteren en ik raadpleeg nog regelmatig mijn aantekeningen OK dan! !