Hoe vind je een goede trainer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 22:26

wat ik echt belangrijk vind is dat het iemand is die al langere tijd serieus met western bezig is. 10 jaar of zo (ja,ja vind ze maar eens!)

Ik heb leren western rijden van 1 van de pioniers. Zij was een jaar of 20 geleden al met western bezig. Heeft een hoop gezien en meegemaakt in die wereld. Bovendien is zij erg fanatiek met het overbrengen van haar kennis. De basis van western rijden kan je super leren van deze vrouw.

Ik heb geen zin in les van iemand die net zo lang western rijdt als ikzelf...

Het gaat niet om de bestemming, maar om de reis er naartoe.


Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 07:49

je hoeft het ook niet met mij eens te zijn, maar het is wel mijn menig. Ik zeg ook niet dat iemand die 10 jaar rijdt automatisch les kan geven. Ik zeg wel dat ik geen les hoef van iemand die 3 jaar geleden voor het eerst op een western zadel zat.

En Vera, ik heb nooit van iemand anders les gehad dan van Anneke en dat is al zeker 2 jaar geleden, dus ik ben benieuwd op wie jij doelt Verward

Het gaat niet om de bestemming, maar om de reis er naartoe.


Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 13:23

oh, o.k. maar 1 keer een clincje volgen maakt iemand nog niet mijn trainer Knipoog Bovendien was dat een gezamenlijke training en niet echt een clinic waar ik vooral meedeed om mijn paard aan een andere omgeving te laten wennen en niet om er echt iets te leren.

Het gaat niet om de bestemming, maar om de reis er naartoe.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers