Foto geplaatst

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Foto geplaatst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-02 21:57

Ik heb een bewerkte foto van Dot & Parents op 'In the Picture' geplaatst... ben mezelf het bewerken aan't leren, en heb weer nieuwe mogelijkheden ontdekt (met lagen werken en transparant maken).
Eerlijk zeggen....
~Francis~

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis



Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-02 23:21

Ik ben het mezelf aan't leren. Haha! 't Is voornamelijk ontdekken wat de mogelijkheden van het programma zijn, en veel werk om achtergronden rond je paard weg te 'gummen'.
Als je weet wat kan is het niet echt moeilijk.
~Francis~

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-02 23:23

Ja klopt, van Adobe.
Je moet met meerdere lagen werken.
Dot heb ik eerst met 'change background op de achtergrond gezet, maar omdat ik Mister en Fly een beetje transparant wilde hebben kon ik dat met hun niet zo doen. Na lang zoeken (ik heb mezelf alles geleerd) bleek dat je met 'layers' moet werken. Achtergrond weghalen, foto in Hold Photo zetten en dan je basisfoto oproepen. dan via 'vieuw' naar 'show layers' en daar kun je elke afzonderlijke laag een naam geven en bewerken.
Je moet gewoon even het helpprogramma er bij roepen en dan opzoeken hoe je met lagen werkt.
Je kunt verschillende lagen onderling verwisselen en nog veel meer, maar daar ben ik ook nog mee bezig om dat te 'ontdekken'.
Succes d'r mee!
~Francis~

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 34 bezoekers