Vraag na het lezen van de reacties op westernforum

Moderators: C_arola, Dyonne, SayaJones, Apple, Coby, petraaken, Nicole288, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Caballo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 01:38

Ach, wat noem je nou western? Ik woon in Texas en ik moet wel western rijden. Het is niet omdat ik dan toevallig op een westernzadel zit, maar puur omdat ik met de echte redneck cowboys mee doe. (zit niks anders op) Ik versta onder western dat je werkt met een paard. Zoals het opdrijven van koeien of ropen van kalfjes, teampenning. Als ik op een trailride ga dan zeg ik niet dat ik western rijd. Ik heb toevallig dan een westernzadel en ben dan gewoon voor m'n lol, met heel veel andere mensen, gezellig aan het rijden. Maar goed, dat is mijn opinie over western.
groetjes Caballo... Lachen

Caballo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 19:17

Hihihi, "het beestie" heeft inderdaad een naam Vikki Knipoog En het is maar net wat je je paardje aanleert. Ik zie inderdaad geen dressuurpaard nekreinen. Ik vind dat iedereen gewoon in z'n eigen waarde gelaten moet worden Pling Als zij denken dat ze western rijden, laat ze dan lekker western rijden. Ik persoonlijk zou daar niet over vallen. Zolang we maar lol hebben. Toch? *LOL* *LOL*
groetjes Caballo

Caballo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 07:37

Ja Lovely, ik weet precies waar je het over hebt, lol *LOL* Kan met die van mij ook nekreinen en ben ook errug lui met m'n benen Slapen
groetjes Caballo

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie