Wanhopige oproep... wie kent deze man??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 21:35

Francis schreef:
De man die er bij de politie bij betrokken is is dhr. Teus v. Vulpen van politieburo Baarn (kun je bereiken via het algemene politie nummer 09008844).
Naam en nummer genoteerd en morgen ochtend rijd ik er meteen langs. Arm beest. Zou de paardenkamp niet kunnen ingrijpen? Die zitten er notabene naast!!

Het gaat niet om de bestemming, maar om de reis er naartoe.


Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 19:52

Fijn Francis dat er ineens zoveel vaart achter zit. Dat verrast mij eerlijk gezegd, omdat deze organisaties meestal niet zo slagvaardig zijn. Ik duim voor een goeie afloop!

Het gaat niet om de bestemming, maar om de reis er naartoe.

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 21:21

Ik ben er vanavond weer even langsgegaan. Ik kon Fly en de merrie met veulen nu beter zien dan gisteren, alhoewel ze nog steeds wat verder van de weg achter een draadje staan omdat het voorste stuk opnieuw is ingezaaid.

Op basis van mijn waarneming vrees ik dat het een moeilijk verhaal is. Fly en de andere merrie zijn mager. Dat is zeker. Je kunt hun ribben duidelijk zien en ze zijn schonkig. Maar ik ken meer paarden die er zo uitzien. En die krijgen een prima verzorging en zijn niet ziek.

Het is zoals Francis zelf al zei. Voor mensen die niet weten hoe een goed doorvoede QH/Paint eruit hoort te zien, zien deze paarden er niet super vermagerd uit.

Ik denk dat je het vooral moet hebben van betrouwbare getuigen die aannemelijk kunnen maken dat de paarden soms dagen geen voer krijgen (er staat niks te grazen) en dat ze noodzakelijke medische zorg onthouden wordt.

Overigens wil ik beslist niet bagatelliseren in welke staat de paarden zijn. Als Fly mijn vorige paard was deed ik geen oog meer dicht zolang ze daar staat. Ze keeg me bijna smekend aan: neem me mee!!!! In elk geval naar de overkant van de weg waar lekker gras staat!!!

Ben benieuwd hoe het afloopt.......

Het gaat niet om de bestemming, maar om de reis er naartoe.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers