Dagje STECO

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Dagje STECO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-02 20:43

Ja een dagje STECO. Vraag niet hoe lang ik erover gedaan heb om er te komen.
We zijn wel 10X verkeerd gereden Frusty Frusty
Maar goed ik heb samen met mijn moeder ff rondgesnuffeld maar eigenlijk niks gevonden.
Allemaal erg duur. Ik heb nog wat zadels geprobeerd maar er zat nou niet echt iets tussen waarvan ik weg was.
kwa uiterlijk viel ik op een CircleY Reiner, maar die was wel erg duur bijna 3000 euro.
Ze hadden nog wel een mooie pad liggen met de amerikaanse vlag erop F185,-
Zo kassa!!.
Dus ik ging met lege handen weer naar huis.
Waar zal ik volgende week eens heengaan? Haha!

KarinG

Berichten: 179
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Sondel Friesland

wow!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 21:39

een dagje steco en je hebt helemaal NIETS gekocht? Zelfs geen klein en betaalbaar hebbedingetje? Hoe krijg je dat voor elkaar? Knap hoor! Knipoog

Als ik zo'n kwijl sessie heb gehad bij al dat moois dan vind ik het wel heel moeilijk om dan niet toch maar iets te nemen.

Groetjes, Karin

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 22:04

Ik ga me 26 januari uitleven in Den Bosch Haha!
Zit me er al op te verheugen.
Trouwens, alles lijkt mij ook duurder te worden. Euro fever?

seapy

Berichten: 369
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 22:43

Zo was ik afgelopen zaterdag ook even bij Steco. Moest effe een paar spoortjes halen. Dat liep dus totaal uit de hand. Een paar laarzen, een Wrangler en een jacky. Kassa....... Meteen een paar honderd Euro armer. En daarvoor was ik effe bij Hipodam en daar gebeurde natuurlijk hetzelfde: oja effe dit effe dat, kassa...... Zoals het gezegde al zegt: Mensen met paarden hebben de hemel op aarde maar komen zij te sterven dan valt er niets meer te erven... Haha!

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-02 22:55

eigenlijk moet ik nieuwe laarzen, maar ik vond ze wel erg duur F 300,-(140 euro).
Eerst maar eens een nieuw zadel.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 23:26

Jahaaa...ik ben ook aan het "oppotten" tot de 26e...en dan heb ik met mezelf afgesproken dat al het geld in mijn portemonnee op MOET... Haha! Aan allemaal leuke dingetejes voor mezelf en mijn meis. Lachen

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 12:12

Hahaha, ik ben ook aan het sparen voor de 26e.
Wat zullen wij alleen blut zijn daarna, dat wordt droog brood en water Haha!

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 16:09

haha, Haha! wat zullen ze de 26 ste rijk worden daar op de western experience van deze bokkers ,ik ben ook al hard aan het sparen maar met die euro`s lijkt het niet echt opteschieten en volgens mij wordt ook alles een stukkie duurder, maarja je zal maar een gat in je hand(en) hebben en het is ook zo zielig om al die mooie spulletjes te laten liggen, dus gaan ook al mijn gespaarde muntjes op de 26 ste. Aaaaannnnnnnvvvvvvvaaaaaaaallllen Kwijl Kwijl Kwijl