Optocht bloemencorso Aalsmeer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
zomon

Berichten: 453
Geregistreerd: 11-12-02

Optocht bloemencorso Aalsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-04 17:05

Ik wil even polsen of er personen zijn die eventueel met hun paard mee willen lopen in de optocht ( bloemencorso Aalsmeer - Amsterdam).
Het is in September en het is de bedoeling om wel compleet in western outfit te gaan. Wie heeft er dus een cool paardje dat niet snel schrikt van lawaai en drukte.en wie vindt het leuk om mee te doen.( wie weet kom je dan nog wel op TV. Haha! )

Jaaaaa roept U maar. Tong uitsteken


zomon

Berichten: 453
Geregistreerd: 11-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-04 17:44

Ja maar Cornelie ik ken pride toch, laat je hem onderweg dan ook ff zitten en zo Haha! weet je zeker dat je op de buis komt. Wie weet is er dan nog wel een film cariere voor hem weggelegd. OK dan!

zomon

Berichten: 453
Geregistreerd: 11-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-04 18:07

Zou wel leuk zijn als jullie mee willen doen, hebben we een appie,paint en quarter. Ach die van mij is ook bom proof en heel cool behalve in een optocht dan is ze erg wakker. maar gelukkig kan ik haar vertrouwen en lopen we eigenlijk altijd als er een optocht is mee.

zomon

Berichten: 453
Geregistreerd: 11-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-04 18:18

Gaan we toch alvast oefenen bij sil als we kamp hebben, gaan wij rijden als de bonte avond is. Haha! Kom ik tenminste weer onder die bonte avond uit. hi hi.
Nee hoor dit jaar heb ik al wel wat...... Verward

zomon

Berichten: 453
Geregistreerd: 11-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-04 17:13

Het zou super zijn als we een leuk groepje bij elkaar kunnen krijgen.
Voor meer informatie stuur ik diegene die eventueel mee willen doen binnenkort een pb. Moet eerst zelf nog wat meer informatie krijgen.

Maar ik lees al dat we voor een pit stop ff een bakkie doen bij charene *LOL*

En het zou idd wel leuk zijn als er een groep zou zijn van verschillende rassen. kunnen de mensen gelijk zien dat je niet alleen op een quarter, paint en appie western kunt rijden.


zomon

Berichten: 453
Geregistreerd: 11-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-04 20:31

Dan had hij zeker een leuke merrie gezien en wilde hij zelf het huwelijksbootje in stappen Tong uitsteken

zomon

Berichten: 453
Geregistreerd: 11-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-04 20:38

Citaat:
nou hopen dat het niet op een vrijdag is want dat is de enigste dag dat ik niet kan


Nee, het is op zaterdag 4 september

zomon

Berichten: 453
Geregistreerd: 11-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-04 22:28

Citaat:
charene
Of ik moet op mijn shetje gaan Bloos a gossie die heeft geen beentjes meer dan..... Ach gut


We kunnen natuurliijk ook een pop op het shetje zetten en mag jij er als trotse eigenaar naast lopen. Tong uitsteken is heeeeeel goed voor de lijn en de conditie Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 bezoekers