opzoek naar Western strainings stal in Hazerswoude

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bart6699
Berichten: 76
Geregistreerd: 02-10-02

opzoek naar Western strainings stal in Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-04 13:55

Hallo,

Ik ben opzoek naar een western trainingsstal in Hazerswoude (ZH).
Wie heeft voor mij het adres en telefoonnr van deze stal.

Of

Wie weet een westerntrainingsstal in de omgeving van Den Haag/Zoetermeer (Madepolder Manege is bekend)

Alvast bedankt

Bart

leila777
Berichten: 104
Geregistreerd: 13-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 14:50

vroeger had je in hazerswoude Western Stables Hazerswoude, maar die bestaat al ongeveer 4 jaar niet meer.. wel is er in alphen a/d rijn nu een stal waar western gereden wordt en in hazerswoude dorp zit ook nog een pensionstal western ruiters welkom zijn

het adres van de stal in alphen (rij je zo naar toe over koudekerk) is gnephoek 42 2401 LP

HereWeGo
Berichten: 12
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 17:12

Western Stables Hazerswoude bestaat (helaas) niet meer...

Verder in Hazerswoude (voorweg 97?) is een grote pension/handelsstal. Binnenbak met kantine, 2 buitenbakken, longeerbak, binnenstallen, buitenstallen en weidegang...

Staan nog meer haflingers, maar het is geen western-trainingsstal. Das jammer...

Er staat wel een western-klant daar, maar dat is geen train(st)er, maar gewoon een reining-ruitertje...

Succes met zoeken

indra2001

Berichten: 797
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 23:41

In Koudekerk zit de Free Wheel Ranch..dat is ook vlakbij hazerswoude. De oude stal uit hazerswoude..ik dacht dat die mensen iets in zaandam (of omgeving) zijn gaan doen..dat werd tenminste gezegd toen ze weggingen.