Hoefschoenen tijdens wedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Hoefschoenen tijdens wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 10:02

Weet iemand of dit mag? En zo nee, waar is dit dan terug te lezen? (ik kon niks vinden, maar het is nog vroeg Haha! )


cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 10:18

Bij de WRAN kan ik alleen maar vinden dat bandages en beenbeschermers niet toegestaan zijn. (muv bepaalde onderdelen natuurlijk ) Maar ik ga eens bij de appies kijken.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 10:42

Ik hoop het Lachen Maar ik zoek nog maar even verder.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 10:48

Ik ben op de WRAN site aan het rondsnuffelen maar ik kan nergens een telnr of mail adres vinden zodat ik deze vraag kan stellen. Heeft iemand misschien dit telnr/mailadres?

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 14:16

Ik heb geen wran blaadje meer. Maar via een andere site heb ik inmiddels een telnr. Ik snap dus alleen niet waarom op de wran site geen telnr/mailadres staat.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 14:24

Net gebeld met de WRAN. En toevallig had ik iemand aan de lijn die het reglement kent Knipoog Hij zei al binnen 2 sec, nee dat staat er niet in inderdaad. Op 21 maart is er een bestuursvergadering en dan zal hij overleggen met de bestuursleden. Voor die tijd stuurt hij alvast een mailing rond en zal ook advies vragen aan hoefsmeden etc. Ik mag hem dan weer terugbellen voor een antwoord en hij zei dat ook als ze er niet uit komen hij verteld hoe nu verder zeg maar. Ik ben dus heel benieuwd. En als er interesse is zal ik tzt de uitkomst hier even neerzetten.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-04 10:47

Nou, ik heb ook antwoord van de AAHCH over de appie regels. Het is nu al interessant hoe ze hier op ingaan.
Bv, in de regels van de WRAN en de ApHC (en nog meer) staat dus een stukje over beenbescherming/protective boots.
Ik vroeg wat over hoefschoenen. De Wran zegt direkt dat dit idd niet in de regels vermeld staat terwijl de AAHCH vermeld dat dit wel in de regels staat, nl bij protective boots. Dus dan zou ik de reining, cutting etc wel zo mogen rijden. Maar ik vraag het toch nog even aan amerika zelf.
Jester, in de endurance zijn ze toegestaan dus dat zou je zo met schoenen kunnen doen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 bezoekers