AQHA Convention

Moderators: Angela, SayaJones

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

BlackWych

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 13:34

Tenfold schreef:
Als je het letterlijk leest zullen alleen paarden (vanaf een bepaald moment?) met quarter ouders worden geregistreerd (althans voor zover de aanbeveling wordt overgenomen), dus geen paints. Ik neem aan dat men niet terug in de tijd gaat door alle paarden uit het verleden die terugvoeren op quarters (en/of volbloeden) alsnog te registreren.
De tijd zal het leren....

Paarden die onder de 227 (a/b/c?) rule vielen, konden na het schrappen van deze regel ook onder bepaalde voorwaarden geregistreerd worden, dus lijkt het mij logisch dat bij aanname van het voorstel ook een overgangsregeling wordt ingesteld.

Blijft natuurlijk de vraag waar dit heen gaat. Wat zijn dan nog de raskenmerken? Zeker omdat er over de uitwerking blijkbaar nog niets gepubliceerd is.

Ik ben benieuwd!

=^.,.^=

De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...

BlackWych

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 08:28

Citaat:
... are considered to be undesirable traits."

Doen ze net of het een levensbedreigende afwijking is Verward Maar goed, het is wel zo dat het in principe niet gewenst is.

Of het er op deze manier makkelijker op wordt? Cool Only time will tell.

=^.,.^=

De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie