SPEND A DAY WITH THE (clinic)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 22:14

Zondag is me echt te kort dag. Maar ik kom graag een andere keer kijken!


Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 17:28

Muijs schreef:
de dag zit er op . Als de 9 hierboven nog willen komen graag van te voren een afspraak maken,vooralsnog geen vervolg,niemand geweest,dus zijn er waarschijnlijk geen vragen.


Nou nou ik begrijp dat het een teleurstelling is als er niemand komt opdagen. Maar zo kort van te voren iets aankondigen, is vragen om een lage opkomst. Immers mensen wonen niet direct op de hoek en moeten vaak plannen om een dag weg te kunnen (paarden moeten wel gedaan worden) of hebben al een andere afspraak (een wedstrijd bijvoorbeeld).

Kortom: mijn advies is dit soort best zinvolle en leuke activiteiten echt ruim van te voren aan te kondigen.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 12:38

Sonja schreef:
Anya en Jip, zullen we een keertje met z'n vieren plannen? Ik had van te voren al met Muys gePBt dat ik niet kon maar zeker geïnteresseerd ben, dus misschien kunnen we een keer samen afspreken?


Goed plan OK dan! Haha!
ik heb doorgegeven de laatste twee weken van juni te kunnen. Voordien zit ik vast met wedstrijden en/of vakantie.


Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 21:48

ik heb zeker wat met vrijdagavonden...! Kost me geen hele dag in het weekend Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers