waneer is er weer een clinic in beverwijk?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JJocosas

Berichten: 191
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: heemkserk

waneer is er weer een clinic in beverwijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-04 22:15

Ik ben vorig jaar naar een clinic geweest in beverwijk maar daar had ik begrepen een vervolg op komen.
En trail of plessure of reining clinic of zo.
Ook op bokt heb ik er niets meer van gehoord en lees ook steeds niets van rob?
Ben benieuwd of daar nog vervolgen op komen ik en mijn dochter hebben daar zeker intresse voor. Pling

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 22:42

We gaan binnenkort weer eens kijken wat we kunnen organiseren en wat men wil Cool

JJocosas

Berichten: 191
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: heemkserk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-04 22:59

okee dan wij houden ons aanbevolen , OK dan! zou je a.u.b. rekening willen houden met de wedstrijden van wran en dawra.
We willen dit jaar wat meer gaat starten maar zijn ook erg tevreden over de clinic van sylvia geweest ,en de training konden we helaas niet.Maar ook daar hadden we veel zin in gehad en het is voor ons eindelijk eens lekker dicht bij en een mooie lokatie.En we vonden het leuk om eens ruiters uit de buurt te ontmoeten!

Jester
Berichten: 352
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Noortmoor Duitsland voorheen Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 10:22

Hoi Rob,

Wij zijn naar de trainingsavond in november geweest. Komt hier nog een vervolg op?

Groetjes,

Monique

ikisik

Berichten: 2784
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 11:46

Ja Rob, komt er nu nog eens wat van????

Irene K.

Berichten: 315
Geregistreerd: 06-09-01
Woonplaats: N-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 13:18

Ja Rob ..............

JJocosas

Berichten: 191
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: heemkserk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-04 14:06

o ,rob het was niet mijn bedoeling om iedereen wakker te schudden en je op te laten fokken hoor , maar gelukkig heeft iedereen het dus leuk gevonden en willen we graag weer wat samen doen,best leuk toch.
Dat is pas eer van je werk. *LOL*
Mocht er wat hulp voor nodig zijn ,neem maar eens contact op dan . OK dan!

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 17:28

ocosas schreef:
o ,rob het was niet mijn bedoeling om iedereen wakker te schudden en je op te laten fokken hoor , maar gelukkig heeft iedereen het dus leuk gevonden en willen we graag weer wat samen doen,best leuk toch.
Dat is pas eer van je werk. *LOL*
Mocht er wat hulp voor nodig zijn ,neem maar eens contact op dan . OK dan!



Nou denk je dat ik me laat opfokken Cool

Maar ok we gaan weer wat doen

maar WAT!!!!

1****clinic (met een *minder bekende* trainer
2****clinic (met en bekende trainer*dus duurder)
allround of pleasure/horsmanship of trail of reining
3****gezamelijke training maar dan iets meer gericht op een onderdeel.
zegt u het maar Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 17:29

Ik kom alleen maar kijken, maar heb voorkeur voor 3! (Hoewel de rest ook leuk is)

JJocosas

Berichten: 191
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: heemkserk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-04 18:36

ik vind 2-3 heel erg leuk en 1 eigenlijk alleen als ik van te voren weet wie de trainer is, omdat ik al een keer daar een grote fout mee heb gemaakt.
En iets verkeerd aangeleerd is moeilijk afgeleerd, Ik heb er reuze zin in . OK dan!

Jester
Berichten: 352
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Noortmoor Duitsland voorheen Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 18:36

Onze voorkeur gaat uit naar weer een trainingssessie: onderwerpen waarin we geinteresseerd zijn:
trail of pleasure/horsemanship
Verder lijkt me een "zitles/houdingles" ook heel goed. Daarvoor hebben we (naar mijn mening) wel iemand nodig, die je steeds tijdens het rijden corrigeert (stap/draf /galop). Een soort clinic dus.

Groetjes,

Monique

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 19:24

3.

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 09:07

Ik ga voor 3 en eventueel ook 1, maar dan ligt het er een beetje aan wat voor clinic. Het liefst doen we trail.

Nachony

Berichten: 106
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 09:25

Vind alle drie wel leuk maar als je toch een keuze moet maken zou ik voor de derde willen gaan.Ik hoop dat er weer want komt want zoals Ocosas al zei, het is zo heerlijk dat er dichtbij wat georganiseerd wordt.
Gr. Nachony

Sadie

Berichten: 996
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: NOP

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 11:22

Optie 3 graag

Lysanne

Berichten: 138
Geregistreerd: 29-10-03
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 18:00

ik heb nog nooit aan een soort van gezamenlijke training meegedaan maar het lijkt me onwijs leuk om te doen, dus hierbij; ik doe graag mee, beverwijk is ongeveer om de hoek dus als er wat is hoor ik het graag!!

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 18:15

ok optie 3 gaat het worden.

welk onderdeel
Cool

Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 18:54

Mijn eigen voorkeur ligt richting pleasure/horsemanship/trail alhoewel we voor trail (nog Schijnheilig ) niet al het materiaal hebben. Balkjes zat, maar geen brug en hek. Wel een groot zeil en 2 tonnen

Jester
Berichten: 352
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Noortmoor Duitsland voorheen Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 20:01

Hoi Blaze,

Fijn dat je dit weer wilt organiseren. Zoals al eerder aangegeven ligt onze voorkeur bij trail of horsemanshipo/pleasure.

Nachony

Berichten: 106
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 20:01

Van mij mag het Horsemanship worden.Maar ook wat oefeningen voor de reining zou erg fijn zijn. Dan niet zozeer een hele snelle spin draaien bedoel ik er mee maar oefeningen om naar een spin te komen of te perfectioneren.En lenigheidsoefeningetjes.Kortom een beetje een voorbereiding tot de reining zou ik maar zeggen.
Gr. Irm

JJocosas

Berichten: 191
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: heemkserk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-04 20:30

OK dan! he, dat is mooi ik zou wel graag trail en of horsemanship doen met de gezamelijke training, ben van de partij met oco-sun. Cheese!
We wachten op een datum en schrijven hem direct in de agenda Huilen aub niet de eerst 2 weken van juni dan zijn we op vak. en we hebben er zo'n zin in,lekker met elkaar oefenen en van elkaar wat opsteken dat is gezellig en leerzaam leuk.Loopt er dan ook iemand tussen door die aanwijzingen geeft , de vorige keer was ik er nl.dus weet niet geheel hoe het in zijn werking gaat.

Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 20:50

Nope, tijdens een gezamenlijke training loopt er niet 1 iemand tussen die aanwijzingen geeft, het is de bedoeling dat ieder *elkaar* helpt d.m.v. het delen van ervaringen en evt het geven van aanwijzingen. Het probleem/aandachtspunt van de een kan nou net het sterke punt van de ander zijn, of een probleem/punt wat die ander ook heeft gehad maar daar inmiddels uit is. We kunnen dat op de avond zelf erop aan laten komen, maar we kunnen ook van tevoren aangeven wie waarmee "zit" en een ander die daar evt. mee kan helpen. Een soort buddysysteem dus Ach gut. We zullen in elk geval komende week eens wat data gaan uitviolen om te beginnen.

Een trailclinic is trouwens nog een soort van wens van mijzelf Cool, dus als daar (naast de trainingsavond) ook nog verder belangstelling voor is hoor ik dat graag.

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 21:33

horsemanship/pleasure OK dan!
de trail kan evt. bij mij gehouden worden. materiaal genoeg.en we hadden die dag nog tegoed Haha!
maar ik wil ook wel trailen in Beverwijk hoor Pling

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 21:39

Ik wil ook heen!! Huhm...... Ik ga nu wel lopen en dan komt het allemaal wel goed en ben ik optijd. Al is er nog geen datum bekend

Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 23:03

Oja, trail bij Jos OK dan!
En het dan bij ons houden op pleasure/horsemanship als hoofdmoot