ligt het aan het weer????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

ligt het aan het weer????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-04 22:52

ik ben een beetje nieuwschierig aangelegt en wil nu graag van jullie weten hoe jullie paardjes zich op het moment gedragen.

die van mij zijn zo druk en zo vervelend als het maar kan.
voorbeeld ik had vandaag de beruchte 18 jarige aan de longe, en die liep gewoon te wachten dat er iets gebeurde dat ze maar schrikken kon. wat dan natuurlijk ook gebeurd, en aldus bok, bok, snuif snuif show show.

en annie had het ook al op de heupen, niet willen stappen dribbel dribbel. en alleen naar de andere paarden toe willen.

iso die liep weer heel idioot te doen in haar paddock, steigeren. ze wilde niet eens fatsoenlijk mee lopen (er lagen zo hier een daar wat pasjes water op het erf) nee dan krijg ik mijn voeten nat dus spring ik erover (ach ja dat ik dan bijna in het baasje d'r nek beland ach wat zou het Schijnheilig )

en dan is toch het algemene beeld dat quarters een rustiger karakter hebben dan de warmbloedjes. is in zoverre ook wel zo de 18 jarige is NRPS dus die telt niet mee, maar ook mijn quarters hebben volgens mij het voorjaar in hun bolletje.

hoe staat het met die van jullie.


rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-04 23:50

zie je wel ik had al zo'n vermoeden dat de mijne niet de enigste waren Haha!

maar anya de mijne gaan ook elke dag naar buiten, en toch kon ik het merken dat ze het voorjaar in hun bol hebben.
vera misschien moet je die heren een poosje hier brengen mijn dames leren ze dat rennen met alle liefde hoor Bloos! Clown


rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 23:08

FlyingHigh"]
[quote="rina schreef:
vera misschien moet je die heren een poosje hier brengen mijn dames leren ze dat rennen met alle liefde hoor Bloos! Clown


En wat leren je dames die heren nog meeeeeerrrr??????? Bloos! , woeps.
[/quote]

EEHHMMM dat had je nou niet moeten zeggen nu breng je ze op nog meer ideeen Haha! Knipoog

ook hier is een bijna continue hengstig maar die ene die hengstig moet worden word het niet Huilen .

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-04 01:36

namara schreef:
misschien is het de duitse frisse lucht.


ja maar ik heb nog een buitenbak IPV een zwembad }> Haha! Knipoog
en lib-pje telt niet mee, das altijd een schatje Ach gut maar ik ben blij dat het galoperen beter gaat, als ik de energie heb (lees mijn rug mee wil werken) kom ik morgen wel kijken in exloo zal ik wel eens zien hoe rustig axel is. als dat net zo is als in pekela geloof ik het wel, dan ligt het toch echt gewoon aan het weer Clown .

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 00:46

namara schreef:
ik ben vandaag niet naar exloo gegaan ik heb afgebeld dit omdat 23,80 te veel geld vind voor een uurtje hobbelen met meer in een les.wat vind jij?


U bedoelt........ €23,80 dat is dan ook geen lang leven beschoren, die lessen. sorry maar dan vind ik echt veel te duur. en dan met nog meerdere ruiters in de bak Bloos! .

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 22:48

Namara foei niet zulke voorspellingen doen, ik wil niet nog meer sneeuw en vorst
maar de winterdekens heb ik nog niet opgeborgen die hebben ze s'nachts nog steeds op.

en nee sprite mij krijg je niet zo gek. 23.80 voor een uurtje hobbelen met meerdere in 1 bak, en dan nog "even" uit duitsland komen daarvoor no way. ik snap ook wel dat de bak van exloo niet goedkoop is maar dit is gewoon te gek, man ik betaal 30 euro voor een uur priveles

maar wie weet dat we eens wat bij jou thuis doen, moet het alleen nog wel een stukje warmer worden, je zit me daar even te veel op de vlakte Tong uitsteken (zei de koukleum)

HIHI cissy ja je zei Knipoog ......... je merrie is gewoon een beetje laat met lentegevoelens Haha! en nu maar hopen op een mooi veulentje (van welke hengst is ie).


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Destinietje en 41 bezoekers