ligt het aan het weer????

Moderators: Angela, SayaJones

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 11:46

Hoi, tja, wat zal ik zeggen, mijn QH is 7 mnd drachtig en gedraagt zich voor alsnog vrij normaal. Met wind is ze misschien even wat frisser maar verder is ze heel goed te rijden, mits ik alleen ga, want de rest van de stal, 13 paarden, zijn allemaal compleet debiel met dit weer!
Ik hoef echt niet samen met een stalgenoot te gaan rijden want dan steken ze mijn koele kikker toch echt wel aan en ga ik dribbelend de straat over!
Ik vind het wel grappig maar ik heb mijn paardje gelukkig altijd wel onder controle, de rest ziet er de humor niet van in dat hun paard zo debiel doet omdat ze die controle dan helemaaaaaaal niet meer hebben.
Degenen die geschoren zijn zijn nog het meest onberekenbaar en fris.
Kortom, spring is in the air!!! (vaak letterlijk, hahaha)

Hulp bij trailerlaadproblemen, kijk op mijn site http://www.horse-assist.nl
Ook paardentaxi! De enige in omgeving Vianen/Utrecht/Leerdam.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 15:16

Heb ik net vorige week verteld dat mijn merrie zo'n koele is en niet gek doet....
Afgelopen zondag was er geen land mee te bezeilen... alleen maar dribbelen en tölten (jaja inderdaad stiekem toch een ijslander) en compleet gestoord en heet zijn..
Op de heenweg nog rustig maar zodra ik richting huis ging was het feest!
... en ik was alleen zonder andere paarden??!! Verward
Snappen doe ik het niet, gooi het er maar op dat het lente wordt..
Ik kwam thuis het erf op op een nog steeds debiel dribbelend paard(en zwetend van het stappen!), toen maar de bak ingegaan en dr laten gaan. Ze ging uit zichzelf kanonhard die bak door en na 20 rondjes galopperen werd ze pas een beetje rustiger...en inmiddels was ze natuurlijk helemaal zeiknat. Ziek
Voordat ze een beetje uitgestapt was was ik een dik halfuur verder. Toen maar onder de slang gezet want ze had gerold en alles plakte nu aan elkaar. Zweetdeken op en wachten tot ze droog was en nog maar aan het handje gaan stappen want voorkomen is beter dan..
Gisteren gelukkig geen spierpijn en veulentje is ook nog beweeglijk dus ze heeft er geen rare gevolgen aan over gehouden.. en ze was gewoon weer dr luie zelf. Ze moest zeker even dr ei kwijt, was dan wel een groot wind-ei moet ik zeggen! *LOL*
gek paard!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 13:15

tja, moet je maar niet zeggen dat ze zo cool is, je wordt gelijk gestraft...
Ik heb dr laten dekken door Brennas Cody, jonge hengst, eerste dekseizoen en ook eerste veulen van mn merrie. Wilde eerst weten of ze wel drachtig kan worden en hoe ze is als mams voordat ik een berg geld uit ga geven aan een bewezen dekhengst...
maar even on topic, ze was gisteren weer erg braaf op les (ik rij in de dressuurles mee op onze plaatselijke ponyclub, puur voor de beweging niet voor de les Knipoog , alleen op de terugweg moest ze weer een trein halen of zo en tölten kon ze ook weer... ze had haaaaaaaast!!
hahaha!
wederom, gek paard!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie