Welke zadeltassen gebruiken jullie?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Welke zadeltassen gebruiken jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 19:44

Nou, de vraag staat al in de titel. Ik ben van plan om van te zomer weer een beetje te gaan trekken met mn paard. Vandaar de vraag welke zadeltassen jullie gebruiken. Ze moeten stevig zijn, een goede ligging hebben, makkelijk te bevestigen, redelijk groot (ben nog geen vakantie van plan, maar dagtochten Knipoog en eventueel ook waterdicht, maar dat is geen vereiste. Wat is er verder zoal op de markt voor zadeltassen voor westernzadels?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 10:17

Iedereen bedankt voor de reacties tot nu toe, maar er zullen toch nog wel meer mensen zijn die zadeltassen gebruiken Verward Ik zou graag meer ervaringen horen, dit moet je niet doen, en dat wel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 11:57

Dat zijn dus die stow-aways? Pmarena? Die heb ik al uitgeprobeerd, en die voor achter het zadel bevallen mij goed, en die wil ik ook wel, die voor het zadel bewegen mij toch net teveel naar mn zin in de draf en galop. Daarom zocht ik meer reacties Lachen
Pmarena, van Snugpax heb ik nog niet gehoord, heb je misschien een link van een site die ze verkoopt?
Dizzy, rijd jij dan zonder zadel? Of heb je een foto van hoe het eruit ziet? Ik kan me niet veel voorstellen bij die tassen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 12:59

Dat zou zijn wezen Natascha, ben benieuwd Lachen


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 13:07

Okay, ik zal het zeker onthouden Lachen Bedankt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 0 bezoekers