Verslagje trailclinic door Silvia bij Jos

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-01 21:49

Leuk om weer lekker met je paardje bezig ze zijn! Jos had de dag in tweeen gedeeld en ik was een van de gelukkige die kon uitslapen! (maar goed ook want ik was de avond ervoor pas om 02.45 in mijn bedje gekropen...).
Na een kleine uiteenzetting van wat de bedoeling was gingen we lekker aan de slag.
Een voor een werden we gevraagd om bepaalde oefeningen uit te voeren als halthouden, back up, wendingen om voor en achterhand, etc. Na een 10 minuten koffiepauze (kon ik wel gebruiken) werd het parcours opgebouwd en begon het 'echte werk' . Haha!
Ieder paard had zo zijn 'probleempjes', Felix vond alles minder interessant en denderden zijn parcoursje over dus hij moest leren om alles stapje voor stapje te doen, Rainbow werd al nerveus bij het idee dat zij weg moest bij haar stalgenoot en deed alles met veel drukte en koppigheid Schijnheilig
Fuego had nog nooit een parcoursje gezien dus die vond het allemaal bere interessant maar plastic daar ging hij uit principe niet op staan Frusty . Met veel overtuigingskracht van Silvia, Felix en mijzelf besloot hij het na een tijdje maar op te geven.
Vervolgens gingen we in het vrijrijden alle hekwerken, balken en bruggen te lijf en dat was een gezellige bedoening. Party!!

Ik heb weer wat bijgeleerd en Fuego is ook heel wat wijzer geworden en heeft zijn liefde voor alle medepaarden weer even kunnen uiten (vreselijke vrijdoos...)
Ik wil Silvia bedanken voor de leuke en vooral duidelijke les die in alle rust werd uitgevoerd zonder druk op de paarden te leggen.
Pling
En natuurlijk Jos en Daan hadden alles weer super voor elkaar, er was aan alles gedacht en het zag er heel gezellig uit! Thanx en wat ons betreft op naar de volgende clinic! Haha!

p.s. Erg leuk dat er zoveel belangstelling voor mijn Bioscan demo was! Lachen

_________________


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: vera op 2001-11-04 22:27 ]</font>

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 21:57

Waar Felix al niet goed voor is he! Haha!
Ik weet nog heel goed dat ik hem net had(huurde) ze hadden hem voor mij uitgezocht omdat ik graag een haflinger wou. Maar hun vonden het maar niks.
Maar goed toch maar een haflinger.
Felix bleek uiterst mak en iedereen moest ineens met mij mee langs de weg Haha!
Hoeveel ruiters ik al niet geholpen heb door met felix voorop te gaan Haha!

calemity_jane
Berichten: 2031
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: noordbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 17:44

haflinger eigen denk ik. de helden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!