De Quarter

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 19:17

Tja Vera, ik vond het ook al een geweldige reaktie. Het bracht mij eerder op een ander idee. Waarom promoten we de sport niet door te melden dat het dé sport is voor gefrustreerde mensen? Je kan je nu mooi uitleven en het maakt allemaal niet uit. Er zijn nogal wat gestresste mensen in nederland dus maakt de sport meteen een flitsende groei Lachen
Maar ik vind het toch jammer dat er met zo'n korte reaktie gereageerd is. En voorlopig zal het dan ook niet gaan veranderen neem ik aan. Dan dus toch maar weer: verbeter de wereld begin bij jezelf Knipoog


cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 19:05

Dus ik was dus niet de enige met vraagtekens?

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 08:54

Nou, nu lijkt het gewoon alsof 1 persoon wat loopt te 'zeuren'. Het zou wat anders zijn als inderdaad die lijst met namen eronder had gestaan, dan zou er toch wel een belletje moeten gaan rinkelen zou je zo zeggen. Ik zal in elk geval even een mail sturen dat mijn naam er ook onder had moeten staan.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 21:03

Tja, je kan er wat van zeggen maar je hebt als toeschouwer geen enkele bevoegdheid. Lijkt me dan ook weinig indruk maken. Bovendien is de westernwereld klein en zou ik er ook geen zin in hebben om belaagd te gaan worden door de achterban van de desbetreffende ruiter.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Coentjuh en 57 bezoekers