Inschrijven gezamenlijke training Oost: 31 januari

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Inschrijven gezamenlijke training Oost: 31 januari

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 17:59

Zaterdag 31 januari willen we onze eerste gezamenlijke training in het Oosten houden, bij Manege Stal de Eik in Holten. Zie http://www.eik.nl/

Aantal deelnemers te paard: 8
Tijd: 18-20 uur
Kosten: 5 Euro per combinatie (kostprijs bakhuur)
Kijken/tribuneridderen is natuurlijk gratis.
Thema: de eerste keer wilde ik het algemeen houden, als kennismaking en ter inventarisering van interesses/problemen/behoeften.


Op de avond zelf zal ik zorgen dat er evaluatieformulieren zijn, waarin iedereen zijn ideeen voor de toekomst kenbaar kan maken, en tips/opmerkingen kwijtkan.
Thema's die ik voor de toekomst in gedachten heb: loswerken, speedcontrol, houding/zit, trail.
De bodem van onze manege is niet bedoeld of geschikt voor reiningoefeningen; het is een 'Engelse' manege.
Ik heb geen paarden beschikbaar voor tribuneridders.

Overigens is de (verwarmde) kantine met uitzicht op de binnenbak die avond open, echter zonder barbezetting. Dit houdt in dat we gebruik kunnen maken van de (betaalde) koffie-, fris- en snoepautomaten.
Gezien eerdere problemen op trainingsavonden schenken we dus geen alcohol en mogen ook meegebrachte alcoholische dranken niet genuttigd worden.

Laat ik meteen benadrukken dat deze avond bedoeld is om leuk en leerzaam te zijn. OOK als je beginnend in de sport bent, kun jij een goede bijdrage leveren, want van IEDEREEN kunnen we leren!
Kom je alleen kijken? Spreek dan WEL je gedachten en ideeen uit, en bewaar ze niet voor de week na de training op Bokt.... dan schieten we ons doel voorbij.
Er zal geen trainer op de avond aanwezig zijn (in ieder geval niet op betaalde basis cq in functie), we gaan echt SAMEN trainen en van ELKAAR leren!!!

De eerste twee deelnemers zijn er natuurlijk al:

1. Dick en Leonardo
2. Sonja en Milena

dus er kunnen er nog 6 bij......
Kom maar op, dan maken we er wat leuks van!!!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 10:07

Anya, ik kom in de kerstvakantie effe bij je buurten, ik denk dat we die paarden van jullie wel richting Holten kunnen krijgen Haha! is vast wel wat te regelen.

Marjan: wees welkom langs de bakrand, er komt vast wel een plekje in een zadel vrij om zelf ook wat van je fratsen te vertonen Tong uitsteken

En leuk Tari en Henla_tent, alleen al om jullie eens irl te ontmoeten!

Dan hebben we nu in principe nog twee plaatsen vrij voor combinaties....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 14:42

Simpley (Antoinette) met Mick is de volgende aanmelding, mits het weer het toelaat, maar dat geldt natuurlijk voor iedereen.

Er is dus nog 1 plekkie in de bak vrij (en 2 lukt evt. ook nog wel hoor Haha! )
Wie o wie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 17:00

Super!
Er kan nog een combinatie bij, dus als je nog kennissen/stalgenoten met interesse hebt..... kom d'r bij!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 23:12

Juist leuk, nog een jonkie erbij. Daarmee doe je juist dat hele pure basiswerk, de fundering van alles wat je later nog gaat doen!

Met Jeddah's inschrijving erbij en nog eentje vanuit mijn eigen kennissenkring, is bij deze de inschrijving gesloten.
Routebeschrijving etc. volgt een weekje voor de training, dan hebben we meteen zicht op de weersomstandigheden.
Bij ijzel of gladheidsverwachting gaat e.e.a. uiteraard niet door en wordt het verzet naar een andere datum, minimaal 2 weken later ivm de traildag in Den Ham een week na onze training.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers