Wild Horse Ministries,wat moet ik daar van vinden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Wild Horse Ministries,wat moet ik daar van vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-03 13:40

Uit naam van God paarden trainen en zadelmak maken. De meneer waarover die docu ging op de EO een paar weken geleden hoort ook bij deze groep en ik kan geen vat krijgen op wat nu precies het doel is en het waarom van deze mensen. Echt paardvriendelijk vind ik het niet altijd namelijk. Gebruiken deze mensen nou echt een methode of doen ze onder de noemer "ingevingen van God"maar wat.

http://www.wildhorseministries.com


PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-03 14:04

Die ene foto met dat paard dat onderuit ligt met touwen om zich heen doet me denken aan een ouderwetse "sacking out". Daarom snap ik het niet. Het moeten paardenfluisteraars zijn, maar ik zie dat niet.

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 18:11

Ik vind het irritante dat op het moment dat die mensen weten dat jij atheïst (niet-gelovige) bent, ze je sowieso al niet meer serieus nemen.
Paardrijden heeft geen donder met het Christendom te maken. Je moet tijdens het werken met rijden niet werken vanuit je respect voor God maar vanuit dat voor je paard. Alsof je door het Christendom alles maar goed kan praten. Boos!


PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-03 00:38

Ohw, verder maak ik me er ook niet druk om. Was alleen benieuwd naar jullie meningen. Een betere paardenwereld begint bij jezelf, dus ik zorg ervoor dat ík wél goed ben voor paarden, en zeker voor mijn eigen ouwe Rus. Knipoog

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-03 11:55

Dat is zeker waar. En als je een hoop bereikt op een écht-vriendelijke manier zal dat mensen ook wel aan het denken zetten. Het kan anders kwakzalvers! Haha!

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-03 12:22

De natuur, het leven en de dieren kan je zien. Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 bezoekers