mijn nieuwe paardje komt volgende week.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

mijn nieuwe paardje komt volgende week.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-03 00:18

ik heb een nieuw paardje erbij.
een 6 jarige merrie ( wat heb ik toch met merries, heb alleen maar merries Haha! )
genaamd ann magic wolf, een mooie palomino van 1.50 m. kleindochter van topsail cody.
gevonden op internet, direct helemaal weg ervan maar zoals gewoonlijk als ik paarden zoek vind ik ze in beieren Huilen (zuid duitsland) hoe ik dat toch altijd voor elkaar krijg. maar goed met de trein daarheen, lekker weekeindje weg. paardje gekeken en toen nog meer kapot ervan wat een lief-ie Lovers dus kijken hoe zou ze dan van zuid naar noord duitsland moeten komen, oplossing een transportbedrijf hoef ik niet helemaal naar zuid duitsland met mijn oude vrachtautootje en weer terug waarna ik helemaal kapot ben ( het is zo'n 12 uur rijden enkele reis) en geen bergen, dat is voor mij ramp nr. 1.
dus afspraken gemaakt voor de keuring. annie gekeurd annie afgekeurd licht onregelmatig. ze had een paar weken ervoor een trap van een ander paard gehad. ik teleurgesteld en afgesproken dat ze 10 dagen later nog eens naar de DA zou ter herkeuring, en ik kreeg vandaag ( op pakjesavond) het goede nieuws alles OK Hyper! . volgende week vrijdag komt ze, en ik kan het bijna niet afwachten.

nog een paar fotootjes van haar. hiermee zal ik het nog een week moeten doen.
deze is van afgelopen zomer.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-03 01:33

dank jullie allemaal voor de reacties. ik ben erg blij met m'n nieuwe en ja de verzameling wordt nu wel een beetje groot Bloos maar ja ik wilde daisy echt met pensioen sturen en feline staat nog steeds op rust en dat gaat ook nog zeker tot augustus volgend jaar duren.

en ja het blijft annie Haha! , ik heb al een sue en een daisy dus een annie kan er wel bij.
ja dat wachten mensen wat duurt het lang Bloos maar goed ik kan aftellen..... nog 6 dagen.

en nee jessie dat ben ik niet, ik stond achter het fototoestel Tong uitsteken die vrouw heeft het paard voorgereden toen ik er was om haar te bekijken.

en idd gera ik vond je vorige avatar mooier, we willen bunny (oops sorry jagger) terug Knipoog

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-03 23:44

PeppySan schreef:
Heel tof paardje Rina,
Gefeliciteerd.
Is ze al geshowed? en in wat voor onderdelen dan? Waar ga jij haar in uitbrengen? Wanneer kunnen we haar bewonderen op een show? Nee, we zijn niet nieuwsgierig!


nee jij bent niet nieuwschierig Knipoog lijkt maar zo. maar ze is nog nooit geshowd, en lijkt aanleg voor reining te hebben. wat daarvan uit gaat komen weet ik niet, is afwachten. ze heeft dit jaar een veulen gehad, en sinds ze van haar veulen af is ze alleen basisgereden. wanneer ze voor het eerst meegaat naar een wedstrijd ????????????? geen idee er staan op het moment volgens mij ook niet echt veel wedstrijden meer op de kalender misschien dat ik haar meeneem naar marum de 28 (onderlinge wedstrijd) en waarschijnlijk naar de training de 20e Haha!

ach ja farichta wat van ver komt is het lekkerst Tong uitsteken zegt men toch altijd. en ach wat is dan 1500 km in het totaal Bloos maar goed ik ben allang blij dat ik het niet hoef te rijden. nee ik moet wachten, nog 3 dagen Haha!

als ze er is zal ik direct foto's maken en plaatsen

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-03 21:13

ja annie is er ze is gisteravond om 20.00 uur aangekomen en moest toen toch wel evenmet haar wandelen. een beetje stijf van het lange staan ( zo'n 12 uur)

en ja ik ben erg blij met haar, moet er nog wel een beetje voer in stoppen ze is nu wat magertjes maar met een maandje is daar al niets meer van te zien.

gisela ja soms is het de moeite waart om een stukje te reizen voor een paardje, zoals jij naar de USA gaat om je paardje te bekijken lekker ding trouwens die ace. wie weet wat voor een van mijn dames. (daar gaat een PB Knipoog Haha! ) ben nog aan het zoeken voor een hengst voor volgend jaar.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 bezoekers