Wie hebben er meegedaan (Peachtree Ranch)??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:35

Toekie schreef:
Ik heb geprobeerd om mee te doen (Bonanza liep vanaf maandag niet zo lekker, b'tje kreupel, maar niet echt duidelijk ofzo). De vrijdag ervoor had hij vrijwel nergens last van, en in draf op het harde liep hij gewoon regelmatig. Dus besloten dat ik toch wel mee kon doen. Bij het losrijden ging het eigenlijk best goed. Tijdens de pleasure heeft Wendy me een paar rondjes mee laten doen, maar uiteindelijk haalde ze me toch maar naar het midden (volkomen terecht). Het leek ook of het erger werd. Achteraf zei ze ook dat hij gewoon echt niet goed liep. Vandaag wordt de vee-arts gebeld... Scheve mond


Wel een beauty hoor, jouw paardje. Was er ook, als publiek. Super dat Wendy, vooral bij de reining, alle deelnemers vertelde wat haar was opgevallen en waar aan gewerkt moest worden. Kantine was overigens een waar rookhol, mijn haar stonk zelfs na het douchen nog naar nicotine, hihi. Hoogtepunt was trouwens wel de meneer met de zwart/gele blouse en baard. Nam het begrip "hobbelpaard" erg serieus maar volgens mij had ie de grootste lol.


PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:54

Zou zo maar kunnen, hij had het in elk geval goed naar zijn zin. Haha!

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:56

Deze meneer had een grijze baard en grijs haar, zijn blouse was van onder zwart en van boven geel en hij reed volgens mij op iets Arabisch.

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 14:03

Al sla je me dood, ik ken Eric niet. Haha!


PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 14:17

Ik was niet bijster opvallend, zat achterin de kantine. Grijze trui met roze, paarse, witte en blauwe strepen, bruin haar, liep met een wat kleiner meisje met bruin haar en camelkleurige broek en een maffe cowboy met een woeste buffel achterop zijn blouse. Haha! Goed opsporing-verzocht-signalement dus. Knipoog

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 14:18

Gabacho schreef:
Heb je mijn kanjer trouwens ook gezien, of is je dit niet opgevallen?? Ik was zo verschrikkelijk trots op mijn paardje!!


Als je jezelf + paard beschrijft weet ik het vast wel weer. Donker haar in een staart/vlecht toevallig? Rooie blouse?

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 14:27

Ehm, nee. *schaam schaam*

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 14:39

Zou wel willen, maar denk niet dat Baduh en ik dat al kunnen.

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 15:19

Op zich heb ik nog niet eens een westernzadel/hoofdstel/van alles, laat staan een outfit voor mezelf, hihi. Trail zou ie kunnen, waar het niet dat ie pijlsnel is. In de pleasure krijgen wat mensen een hartaanval vrees ik. Haha!

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 11:51

Als ik net de foto van Eric zag weet ik inderdaad bijzonder zeker dat hij niet de blije meneer in zwart/gele blouse was die ik bedoelde. Knipoog

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 21:46

LENASUGAR schreef:
Heb voor het eerst meegedaan met mijn nieuwe paardje. Ik vond het helemaal te gek. Was 2e bij de pleasure en helaas niet geplaats bij de horsemanship. Mijn huurster was 1ste bij de trail. Zeker de moeite waard geweest en voor herhaling vatbaar.


Stond jouw paardje in de trailer naast de vrachtwagen met de Cremelo?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers