Intresse Western Vereniging voor Haflingers??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 17:51

Ik denk dat de aangespannen haflinger gewoon het western erbij moeten pakken.

Via deze vereniging is het mogenlijk om demo's te geven en onderlinge wedstrijden te houden. Ze zijn immers ook altijd op de beursen te vinden.

En als we gewoon voor de punten willen zullen we op de normale westernwedstrijden moeten starten. Het heeft geen zin om voor elk ras aparte wedstrijden te houden, dat gebeurd ook eigenlijk niet in de engelse tak.

Dus schrijf een brief naar de AangespannenHaflinger

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.



Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 20:37

De leuke kant van het westernrijden vind ik juist omdat iedereen met elk ras door elkaar mee kan doen.

Iedereen is eindelijk eens gelijk.
Er wordt niet neergekeken omdat ik toevallig met een haflinger de baan in kom.
Waarom zou ik me dan apart willen opstellen.

Omdat ik een haflinger heb en daardoor anders ben?


Tuurlijk zou ik het leuk vinden als er eens een westerndag voor haflingers zou zijn, maar er om springen zit ik niet.

Voor degene die het nog niet weten: Ik rijd ook western met een haflinger.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 19:57

Citaat:
mischien leuker om er een "koudbloed" vereniging van te maken??? Zodat ook fjorden enz.. kunnen mee doen? Dan ben ik in iedergeval van de partij...


Nou dan blijf je aan de gang , want wat valt er dan precies onder een koudbloed.

Ik kan de haflingers van tegenwoordig nou niet bepaald koudbloeden noemen en de fjorden gaan ook sterk die kant op, zelfs mijn eigen fjord vind ik niet echt meer onder de koudbloeden vallen.


Ik denk dat elk stamboek/vereniging de mogenlijkheid moet geven om hun eigen ras ook de westerstyle te kunnen laten zien/promoten.

Dus als we de fjorden meer willen promoten voor het western rijden zullen we bij het stamboek aan moeten kloppen en vragen of ze op bepaalde keuringen/shows of weet ik veel wat , westernonderdelen kunnen laten zien.

Dan is het afwachten en wie weet is er in de toekomst iets optezetten net als de DAWR.

Voor de rest ben ik bang dat er met fjorden lang niet zoveel western gereden wordt als met haflingers.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 bezoekers