WN: Hardenberg: Summer Holliday Show

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Azhari
Berichten: 899
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: in de buurt van Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 23:57

Heb toevallig het inschrijf formulier naast me liggen. Lokatie: Manege "de Gulden Spoor" Sportpark De Boshoek Hessenweg 74 Hardenberg.


Azhari
Berichten: 899
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: in de buurt van Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 16:54

Ja ik ga starten. Mijn vader doet ook mee. Mijn zusje kan deze keer helaas niet mee doen. Inverband met een rugprobleem van haar paard

Azhari
Berichten: 899
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: in de buurt van Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 15:28

Nou wij zijn weer thuis. Het was er wel gezellig, maar heel moeilijk te vinden. We zijn goed verkeerd gereden, en volgens de routeplanner zaten we precies op de goeie weg. Toch wel lastig geen navigatiesysteem en een ontzettende auto.
Rina, ik heb je wel in een flits zien langs komen, maar ik was voordat de amatuers goed en wel gestart waren ookal weer op huis aan. Wij moeten vanmiddag namelijk nog naar Assen.
Op zich hebben we goed gereden, alleen ik kan niet meer tellen. Dus 1 spin te veel. Verder was ik 4de in de horsemanship en mijn vader was 3e in de trail, 7e in de pleasure en 6e in de reining.
Ik ga nog even hard doortrainen en dan start ik waarschijnlijk in januari amateurs.
Hoe heb jij gereden Rina? Carla er was nog wel een plekje in de trailer vrij geweest. Knipoog


Azhari
Berichten: 899
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: in de buurt van Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 18:09

Volgens mij is er 12 oktober ook een wedstrijd in Oosterwolde. Maar ik kijk het zo even voor je na.

Azhari
Berichten: 899
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: in de buurt van Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 18:12

Op de wedstrijd kalender van de silver ranch staat 12 oktober, maar er staat nog geen jury bij en je kunt ook nog geen inschrijfformulier afdrukken. Dus weet niet of deze doorgaat.
Mayflower: ik was liever in Hardenberg gebleven, dan naar assen gegaan eerlijk gezegd. Maar er stond ook niet voor niets een knipoog bij.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers