Ze zijn er nog...eerlijke mensen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 19:22

Grappig, ik heb het ook eens andersom meegemaakt. Ik zag op de verpakking dat de porto hoger was dan was berekend. Eerlijke ik heb toen maar een mailtje gestuurd en hoewel het niet hoefde heb ik het restant toch maar gestort.
Vandaag had ik ook weer iets, tot nu toe is nog noooooooooit iets fout gegaan met bestellen. Ik had 3 showdekens gekocht van mayatex. Vandaag kreeg ik een mail dat het pakketje volledig beschadigd terug was gekomen bij hen met maar 1 deken nog erin!! Ze schreven mij dat ze wel via de vezekering erachter aan gaan maar alsnog morgen meteen alvast 3 nieuwe opsturen. Oke, het moet nog aankomen natuurlijk maar toch ook weer zeer vriendelijk opgelost zo.


cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 19:55

Nah Boos! Maar heb je al gebruik gemaakt van het service centrum van ebay? Zij benaderen dan de verkoper en dan proberen ze te bemiddelen. Dit is geheel gratis, ik heb er 1 keer gebruik van gemaakt omdat ik geen contact kreeg met de verkoper. Gelukkig ook niks betaald etc.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 08:02

Ik kwam bij dat hulp iets terecht toen ik negatieve feedback wilde geven. Dan wordt er gevraagd of je dat definitief neer wilt zetten of dat je van hun service gebruik wilt maken. Dan vul je in wat het probleem is en dan gaan zij er achter aan. Ik betaal ook altijd via paypal en bij hogere bedragen maak ik gewoon gebruik van een borgbureau, totaal geen risico dan Lachen

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 08:39

Vast wel, als je gewoon de naam van de verkoper doorgeeft en het probleem erbij moet het ook lukken lijkt mij. Dan krijg je 2 weken later netjes weer antwoord wat de uitkomst is geweest.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 09:46

Ik zoek het even voor u na Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 bezoekers