voor de westernfjordjes!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 15:21

hoihoi!!

ik zit met een (voor mij) groot dilema. Ik heb een geweldige fjord waar ik western mee rijd , maar nu vind ik dat bij een westernpaard lange manen horen en bij een fjord korte (zoals bij mijn keuteltje). Wat hebben jullie bij jullie westerfjordjes??? Ik vraag me af of de manen ook wel echt lang worden en niet halverwege een beetje blijven hangen. Hebben jullie foto's van julie 'langharige' fjordjes???? Ben benieuwd lijkt me echt heel gaaf staan bij hem maar ik durf t niet....

bedankt!!!!!!!!!! groetjes debora Koe Koe

_________________
the best horse is a fjordhorse

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: debora/ry op 2001-09-18 15:22 ]</font>


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 16:56

hoii

ja knippen is zo weer gedaan maar tja ik weet t niet ga het gewoon proberen denk ik Verward Verward

groetjes debora
Koe Koe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 17:09

even voor iedereen die denkt dat alle fjorden borstelige stroeve manen hebben das bij rydar niet zo hij heeft hele dunne zachte manen (ik vind het ook een wonder dat ze blijven staan)vandaar dat mij hangend ook wel leuk lijkt

groetjes debora Koe Koe


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 18:20

Hier in het natuurgebied van zeeland worden ze wel geknipt maar of dat overal zo is???

groetjes debora Koe Koe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 12:09

kijk op deze foto kan je zien dat ie maar dunne maantjes heeft.

[img]../upload/1339/rydargaap.jpg[/img]

wat denken jullie zouden die mooi lang worden???
groetjes debora Koe Koe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 17:17

moooi man die lange maanen!!!
ja ik doe het gewoon slik... *LOL* Verward

groetjes debora Koe Koe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 19:25

ja echt supper zijn/haar manen pluk is ook niet echt lang he dus zullen de manen wel langer grorien als het plukje nou ja ik denk dat ik het gewoon ga proberen als het niet mooi is haal ik het scheerapperaat wel weer tevoorschijn Extreme duivel Extreme duivel

loopt ie lekker voor l**

groetjes debora Koe Koe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-01 20:42

ja ik weet dat het een poosje duurt voordat ze lang zijn maar als ik de puntjes netjes bij houd (knippen of trekken) zal het wel net zo hard groeien als dat het gewoon gekinpt is (hoop ik) en het gaat bij hem snel hangen omdat het zo zacht en dun is moet je hem eens zien als het geregend heeft dan hangt het al bijna.! nou ja we zullen zien....

groetjes debora Koe Koe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 13:31

Ik heb bij ry ook een poosje een hengstenpluk laten groeien en die kon ik zonder moeite weer overend knippen hoor geen probleem. het was wel kort maar niet tot op de huid af. gewoon netjes kort.

groetjes debora Koe Koe

en ik doe het gewoon laat het groeien vind ik het niets knip ik het gewoon weer af Extreme duivel maar beadankt voor jullie reacteis (zijn er nog mensen met foto's???)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 bezoekers