Welke Westernboots moet ik kopen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 14:28

De laarzen met een spitse punt zijn eerder voor het linedancen. Ik zou er persoonlijk niet mee rijden.

De Sendra Boots zijn aan te bevelen, en de Justin Boots ook (maar die zijn erg aan de prijs). Durango zit ook als een huis. Ik heb zelf redelijk stevige kuiten en een kleine voet, dus kan niet in echte boots. Ik gebruik Lacers, van een onbekend merk, maar de volgende worden Ariats. Ze zitten als een huis, en hebben een voetbed.

Als je een adresje zoekt waar je laarzen kunt bekijken (en eventueel kunt bestellen, maar ze ruilen ze helaas niet) moet je even hier kijken:

www.bootbarn.com.

Als je daar gaat bestellen moet je rekenen dat je nog invoer moet betalen, en natuurlijk transportkosten. En je moet heel zeker zijn dat je de goede maat te pakken hebt, want het Amerikaanse systeem van schoenmaten is anders dan dat in Europa. Er staat een omrekentabel bij maar zelfs daar zijn bij de verschillende aanbieders verschillen in.

Je suis Charlie.


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 14:37

Bootbarn is idd aardig aan de prijs wat de verzendkosten betreft. Maar als je iemand weet in USA kun je het daarheen laten sturen, en dan van daaruit deze kant op...Haha! Dan scheelt het weer wel!

Je suis Charlie.


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 14:43

gera schreef:
Ik ken wel iemand in de USA! Misschien dat zij zich op wil offeren! *LOL* Goed idee!! Gera krijgt laarzen! Joehoe! Haha!


Eh....wel zeker weten dat je de goede maat kiest he? Anders moet je hier maar een keertje ergens gaan passen Lips are sealed

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 15:08

Dan heb ik drie of vier adresjes voor je voor westernlaarzen

Arthur van Osch in Vorstenbosch
Western Import Company op de Madepolder
D-Star Western in Wormerveer
De Westernwinkel op de Kalverhoek.

Iemand nog meer adresjes? Ik weet dat Vroegop (Sint Pancras) weleens Ariat Cobalt Lacers voor iemand uit Amerika heeft besteld.

Voor de zwarte Ariat Lacers kun je bij iedere normale dressuurwinkel terecht. En met je spijkerbroek erover zie je niet dat het dressuurlaarzen zijn...

http://www.ariat.com/

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 00:41

gera schreef:
[Anders kunnen de laarzen weer terug en dan betaal je nog veel meer voor een paar laarzen dan hier in Nederland (en kan je het dus beter niet over de grens zoeken..)
[/quote]


Ik zou de laarzen, als het je maat niet is, sowieso niet terugsturen. Verkoop ze op bokt, marktplaats of Ebay...genoeg interessenten hoor!
Ik heb eens een paar Durango boots gekocht via Ebay, die ook te groot waren. Heb er iemand op stal erg blij mee gemaakt

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 23:22

jessiejanes schreef:
NU WE HET TOCH OVER LAARZEN HEBBEN,HEEFT IEMAND AL ERVARING MET DIE NIEUWE ARIAT LAARZEN DE COBALT TECHNOLOGY LAARZEN?


Een stalgenootje heeft Cobalt Lacers van Ariat, en ze bevallen heel goed.

Je suis Charlie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 bezoekers