zadels gestolen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KarinG

Berichten: 179
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Sondel Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-01 11:13

Bij een goede vriendin van mij zijn afgelopen weekend haar twee zadels en zes hoofdstellen uit de zadelkamer achter haar huis gestolen! Verschrikkelijk balen, in die kleine gemeente in Noord Holland Noord is al jaren geen inbraak meer geweest, er zijn daar zelfs mensen die niet eens hun huis op slot doen.

Als jullie ergens een of twee westernzadels te koop aangeboden zien, kan je dat aan mij melden? Het gaat om een middel bruine Billy Cook reiner van ongeveer vijf jaar oud en een light tan Circle Y reiner van net twee maanden oud.

Daar sta je dan in eens met twee paarden zonder tuig... Huilen Boos!

Thanx, Karin

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 11:18

wat ontzettend balen!! Frusty
ik zal zeker kijken of er wat wordt aangeboden wat hier op lijkt!! Huilen

DubbelFun

Berichten: 88663
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 11:40

Echt balen zeg. Weet ze de nummers die op de zadels staan. Die zijn nl uniek.

Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 11:53

Misschien zijn er ook foto's van de zadels?

Is toch erg he, gewoon iemand die je spullen pakt. Boos!

Je moet tegenwoordig overal een alarm op zetten Boos!
En zelfs dat is vaak niet genoeg.

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 13:19

Je, daar baal je toch van. Het is wel een goede tip van die nummers en evt foto`s. Als je weet waar je naar moet kijken, let je wat beter op.
Wij zullen het hier ook in de gaten houden.

DubbelFun

Berichten: 88663
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 13:21

Misschien ook een idee om de bekenste winkels in te seinen. Zodat die niet met gestolen goed zitten opgescheept, maar ik ben bang dat e.e.a. wel naar Duitsland zal verdwijnen.

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 23:07

hallo karin:
wat is het weer een zooitje dievetuig, en altijdt voor een wedstrijd hoor je er weer meer van.moeten (mensen)zijn die op de hoogte zijn van wanneer er wedstrijden zijn waar ze de gestolen goederen direct kwijt kunnen.
heeft je vriendin reclame gemaakt met haar nwe zadel,ook een aanleiding voor die gasten om langs te komen.

we hebben het in de Winkel in Noordwijk aan zee ook gehad reclame gemaakt dat er lederen jassen binnen waren nieuwe collectie suede jurken ,broeken en tassen
western zadels e.d. volgende nacht een gestolen Golf in de pui leeggeroofd 250.000 guld. schade.

NN wat er ook gebeurd,wij betalen niet uit. Boos! Boos!

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 23:11

nog even karin probeer bij de org. van wran standhouders lijst te krijgen en verwittig hen om welke zadels het gaat.
ook bij andere wedstrijden zoals die van de paints en andere westernlike rassen.hoop werk
maar misschien lukt het.

rinus

DubbelFun

Berichten: 88663
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 01:04

Misschien ook een idee om foto's van je tack te maken. Voor de verzekering, maar ook om te laten zien als er iets gestolen wordt.

KarinG

Berichten: 179
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Sondel Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-01 11:34

Bedankt voor alle reacties, er zaten zeker bruikbare tips bij! Ik zal ze doorgeven. Ik weet dat ze bezig met foto's, misschien dat we er snel een paar kunnen posten hier.

Karin

lucky luke

Berichten: 13
Geregistreerd: 05-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 14:59

kijk en daarom heb ik in mijn zadels mijn postcode en huisnummer geslagen onder de beenbladen maar wel in het zadel dus als er iets word aangeboden zie je gauw genoeg dat het niet in de haak is

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 11:31

Heb ik ook gedaan, in de onderkant van mijn zadel staat mijn postcode en mijn geboortedatum! Verder heb ik natuurlijk de faktuur en daarbij wat foto's en het zadelnummer (uniek nummer) bij elkaar gedaan, mocht er eventueel iets gebeuren..... Verdrietig

Groetjes, Jac