Western Praktijken

Moderators: Angela, SayaJones

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 12:05

Ik begrijp het ook niet, maar als een paard dood is gereden, dan lijkt me niet dat dat door HYPP komt, dat in de eerste plaats.. Om de rest te beantwoorden zou je toch echt iets duidelijker moeten zijn...

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 12:19

Oh op die manier dood gereden... tja, ik dacht aan iets anders.. Maar nog heb ik er zelf niets over gehoord... Verward

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 19:33

Ik weet niet over welke trainer dit gaat, hoef het op zich ook niet te weten (maar ben wel benieuwd), maar ik ben van mening dat we het echte verhaal er achter moeten horen, net zoals mehlika al stelt. Ik weet door mijn beroep hoe ontzettend snel een verhaal de ronde gaat en dat het menselijk is dat het verhaal gedurende de tijd dat het verteld wordt, steeds meer aangedikt wordt. Ik weet niet wat het ware verhaal is, misschien dat er wel niemand is die het exacte voorval kan vertellen, maar ik denk dat dat wel noodzakelijk is voordat je er over kunt oordelen. Ik kan mijn mening er daarom ook niet over geven: ik weet niet wat er werkelijk gebeurd is...

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten