longeer-clinic (demonstratie) 26 augustus a.s.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sandra_H

Berichten: 2713
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 16:38

Lijkt me wel wat eigenlijk, hoewel ik nooit echt longeer, tenminste, niet met een longeerlijn Lachen alleen kan ik eigenlijk de 26ste niet. Ik wil wel proberen om m'n dienst (dierenambulance) om te zetten, hoop dat dat lukt want we zitten met een schreeuwend tekort aan vrijwilligers. Als ik het voor elkaar krijg stuur ik wel een pb'tje. Zijn er nog kosten aan verbonden en zo ja wat zijn die kosten?



Sandra_H

Berichten: 2713
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 11:43

Hoi! Enig idee hoe ik er het beste met het openbaar vervoer kom? Oftewel, is het een beetje in de buurt van een bushalte en/of station Nieuw-Vennep?

Sandra_H

Berichten: 2713
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 14:37

Nou, ik ben van plan om met de bus te komen, had inmiddels een kaartje gevonden op i-net, het lijkt niet zo ver lopen. En misschien komt de bus nog iets dichterbij, ik zie wel. Neem m'n telefoon in elk geval mee.

Sandra_H

Berichten: 2713
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 14:12

Ik ga. Kwam er alleen net achter dat de eerste bus vanuit Haarlem richting Nieuw Vennep pas om 10 uur vertrekt (te laat dus), dus ik ben ff wat alternatieven aan het opsnorren.

Sandra_H

Berichten: 2713
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 22:20

Jammer dat er nou nog geen boktpetjes zijn he Haha!

Sandra_H

Berichten: 2713
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 22:31

Hm, ik dus ook een spijkerbroek (maar dat is standaard bij mij Haha! ) en dan waarschijnlijk een lichtblauw hempje met een paardenhoofd erop, want dat is het enige warmweershirtje wat ik nu nog in de kast heb hangen. De rest moet nog gestreken en daar heb ik nu net ff geen zin in Schijnheilig

Sandra_H

Berichten: 2713
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 23:02

Bedankt voor het aanbod Sandra, maarreh....manlief heeft (nadat ik een paar keer onopvallend opvallend had laten vallen dat ik wel errug lang onderweg zou zijn Schijnheilig ) helemaal spontaan aangeboden om me "dan maar" te brengen Haha!
Dus heen is alvast geen probleem, ik heb wel net in m'n up de hele afwas (gebbq't met visite) staan doen in ruil voor het brengen Frusty
Nu hoef ik alleen nog maar terug met het OV, maar da's niet zo erg.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 bezoekers