verzekeringsvraagje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Timbers
Berichten: 1398
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 23:35

Ik heb mijn jonge paardje op dit moment verzekerd bij Hippo/Amev (was eerst alleen Hippo) en inderdaad voor een lager bedrag en dan ziekte kosten meeverzekerd. Ik betaal geloof ik ongeveer 300 euro premie per jaar en dan heb ik per schadegeval een eigen risico van 35 euro......gelukkig hebben ze bij mij tot nu toe wel alle dierenartsrekeningen terugbetaald want dat jonge ding van mij is een soort brokkenpiloot Schijnheilig . Tot nu toe bevalt het mij eigenlijk wel die verzekering....ik heb gelukkig nog niets met die kleine lettertjes van doen gehad. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik zelf ook over een spaarrekening voor mijn paard zit te denken, maar ik heb in de afgelopen 3 maanden 600 euro aan de dierenarts uit kunnen geven dus vooralsnog was ik erg blij met mijn verzekering. Het voordeel met een eigen bankrekening is dat als je een paar jaar niks aan de dierenarts hebt hoeven betalen dat het geld van jou blijft en dat is bij de verzekering natuurlijk niet zo.

"Begin bij het begin", zei de koning plechtig, "en ga door tot je bij het einde komt. Stop dan" ~Lewis Carroll, Alice in Wonderland


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 bezoekers