Ook zo blij?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 11:22

Doe je hem wel een zonnebril op Cool

Hmpf, oneliner, nee nu niet meer

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 11:27

Wel lekker dat Wit wit is met dit weer! Cool Ik heb echt medelijden met alle arme friezen nu...Escala (arabiertje) heeft het echt reuze naar haar zin in het zonnetje, grappig dat je dan toch een beetje lijkt te merken dat arabjes woestijnpaardjes zijn...als het maar even regent staat madam bekant te bibberen en nu staat ze gewoon te genieten! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 11:34

Zaaaaalig!! Ben gisteren lekker met Milena naar het Amsterdamse Bos geweest, keer of tien door het vennetje heen gegaan *LOL* heerlijk alleen met m'n meissie tussen de bomen. Veel fazanten, konijntjes en eekhoorntjes gezien. Zoooooo lekker!
Vandaag vind ik het te warm om het paard op de wagen te zetten, dus ga ik vanavond maar lekker rijden, lekker oefenen voor m'n les!!!

Nog drie daagjes, en dan lekker door de Drunense Duinen rijden!!!!!!

DubbelFun

Berichten: 88663
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 11:45

Ik ken dat gevoel van heerlijk buitenrijden maar al te goed Haha!
Gisteravond was het '3 op de schaal van BAMBI' Haha!
Het leuke is al ik op m'n reddun rijd lopen de herten niet weg Verward Ze denken waarschijnlijk 'kijk daar eens een groot hert lopen' Knipoog

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 11:49

En dan natuurlijk tijdens een bosritje ff door het water galopperen *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 11:55

Dat durf ik niet, ben ik een te grote schijterd voor. Heb al te vaak van mensen gehoord dat dat mis ging..... Aan het strand doe ik wel eens een voorzichtig jogje door het water, maar ik zit dan zo op muien te letten, dat het 'ontspannenne' er al af is.....
Als ik die donderstraal van me had laten gaan gisteren, had het er overigens wel ingezeten. Ze heeft een paar maanden geleden ontdekt dat water dat niet in een emmer zit niet per definitie eng hoeft te zijn, en nu rent ze met de oortjes naar voren erin als ze de kans krijgt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 12:15

Ga je toch lekker mee??? Vragen we of Jan ons brengt met de grote vrachtwagen! Hoeft hij alleen maar een weekje alles in z'n eentje te doen *LOL* Hihi, hij ziet je aankomen!
Ach, vrijdag begint jouw vakantie, en dan komen wij totaal versleten aankakken voor ons eerste lesje... Ga je nog lekker weg in je vakantie? Of wordt het trainentrainentrainen???

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 13:03

Ik ben pas blij!! Na een half jaar niet meer gereden te hebben door allerlei nare dingen, rij ik nu een geweldig paard (ja, die van jou, Sprite Pling ), lekker weer naar buiten toe, galopperen tot er tranen uit je ogen komen, zonnetje op je bol of een lekkere frisse bui, alles is fijn!! Joepieeeee Party!! Party!! Party!!

Zo, dat moest ik effe kwijt.

Sprite

Berichten: 608
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 17:47

Ja Gsus is echt een paardje uit duizenden Haha!
Niet alleen z'n jog is heerlijk, maar die galop is inderdaad niet te overtreffen, heerlijk vlak en zonder dat je het door hebt ga je me hard door dat bos! Het is alsof er versnellingen op dat beessie blijven zitten. Eerlijk gezegt heb ik hem nog nooit tot z'n maximale snelheid durven laten komen, dat zou gewoon eng zijn! Gelukkig blijft ie toch altijd bij je ....superpaardje gewoon. Sorry, hoor dat ik me zo uitlaat over mijn paardje, maar ik mis hem gewoon zo vreselijk! En het duurt nog zo lang voor ik weer mag rijden! Ik ben in ieder geval heel blij dat ie jouw nu heeft Jac. Ik zie dat jullie echt dikke vrienden zijn geworden en dat doet me goed! Lachen

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 19:13

HEEERRRLLLIIJJK gereden, ben bezig met wissels maar hij snapt er geen bal van! Hij doet zo zijn best maar weet nog niet wat nu de bedoeling is. Zweet tot in zijn bilnaad maar zo lief als hij zo hard werkt om te proberen of hij mij tevreden kan stellen!
Hij krijgt vandaag als beloning een buitenrit.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 22:01

hihihi...dan is het wellicht toeval, maar de 2 arabjes bij ons op stal staan echt uitgebreid te zonnebaden...en als het wat kouder is...brrrr...dan gaan hun haren meteen uit staan om zichzelf warm te houden... Haha!

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 22:15

helemaal niet lekker die warmte Huilen
we moesten stro van het land halen Vork
ik zie er nu ongeveer zo uit Boos!

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 22:36

inderdaad heerlijk. Ik heb mezelf op een tropenrooster gezet qua werk, zodat ik 's avonds paard kan rijden. Is nu al 3 dagen achtereen gelukt Haha!

Wel in de bak omdat Mac Lee aan het wisselen is. Ik rijd hem nu op een halster en dan ga ik liever niet het bos in. Nou ja, dat komt wel weer.

Heb vandaag wel weer even het bitje geprobeerd en hij lijkt er geen last van te hebben. Ik wil zaterdag bij de gezamenlijke training namelijk liever wel op een bit rijden (laf he!) En Harold start Mac zondag in de trail in Zuidwolde en dat mag ook niet op een halster denk ik Clown