Western Shetlander

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Western Shetlander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-03 15:42

Ik weet dat het hier eigenlijk niet hoort, maar omdat ik vrijwel alleen op western kom hoop ik dat SM een oogje dichtknijpt Schijnheilig.

Ik ben sinds gisteren in het trotse bezit van een 2 jarige mini Shetlander ruin, Jamai. Het arme ding moest wegens overcompleet te zijn naar de slacht Verward.
Hij staat nu samen met Okie in volpension (hoeveel Shetlanders kunnen dat zeggen??).
Ik wil freestyle met hem gaan trainen en met hem gaan mennen. Maar ik zou het ook leuk vinden wanneer hij beleerd wordt onder het westernzadel (toch een beetje western dus Knipoog). Lijkt me bijzonder stoer.

Afbeelding

[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiësvar's Aussies, Quarters en Siberen.


Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-03 17:10

Tja wat kan ik zeggen....ik vind Jamai wel een leuke naam, alleen de associaties met die andere Jamai vind ik niets!!!
Dit kleine dropje luistert echter heel goed naar z'n naam, dus ik laat het zo.
Hij is zo brutaal als de beul, want Okie wil helemaal niets van hem weten en trapt naar hem. Hij gaat er dan vliegensvlug vandoor (volgens mij ook nog breed lachend) en gaat vervolgens weer naar haar toe. Ik denk (en hoop) dat het wel goed komt en dat die kleine Jamai snel geaccepteerd wordt in de kudde.

Enne SM ik ben heeeeeeel benieuwd naar jouw betrouwbare bron??!!

[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiësvar's Aussies, Quarters en Siberen.

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-03 18:02

Aha, jij bent dus de betrouwbare bron Pling. Nou Jamai is nog niet zover dat er al op gereden kan worden, maar ingereden wordt hij zeker. Hoe pak je dat alleen aan......inrijden van zo'n klein ding. Ik pas er never nooit op, maar een kind een pony in laten rijden is misschien ook niet slim?? Iemand adviezen???

[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiësvar's Aussies, Quarters en Siberen.


Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-03 23:28

Malabarista"]
Een tijdje terug gleed ze 2 meter.. en dat zonder sliding ijzers! Haha!
[/quote]
Jamai heeft meer iets met de trail, als ik zie hoe behendig hij overal uitbreekt Haha!.

[quote="Colinda"]
En Okie is natuurlijk gewoon stront jaloers, nu moet ze de aandacht delen, wil ze zeker niet
[/quote]
Ze is strontjaloers. Ze vond het vanavond helemaal geen sucses dat we gingen wandelen en dat Jamai mee ging. Alleen toen hij even achterbleef keek ze stiekum achterom waar hij bleef. Maar dit liet ze natuurlijk aan niemand merken Knipoog.

[quote="Sjuimpje"]
en dan zo'n minipad, en voor de foto ook nog een eenoorhoofdstel met minishanks en 3 in 1 beschermertjes 8)
[/quote]
Ik zie het helemaal voor me, geweldig Cool!!!!


[quote="Francis schreef:
Wat dat rijden betreft... Pino is gek met kinderen en ik kocht hem als drie jarige. Kindertjes op z'n rug kende hij al, en het zadel heb ik er gewoon op gelegd, zonder problemen... Mijn eigen kind er op en gewoon aan de hand stappen... Ook voor de kar hebben we'm gewoon ingespannen. De eerste twee keer was't even klooien voor hij door had wat we wilden (nee, met een kar kan je niet achteruit...) maar ook dat gaf geen problemen...

Ik hoop dat het bij ons ook zo makkelijk zal gaan. Een leuke uitdaging in ieder geval *LOL* .

[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiësvar's Aussies, Quarters en Siberen.

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-03 13:08


[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiësvar's Aussies, Quarters en Siberen.

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-03 19:30

Kijk dat wil ik nou ook met Jamai. Geweldig stoer die 2 western Shetlanders Haha!. Een praktisch probleem is alleen dat ik geen kinderen heb die op hem kunnen rijden. Om nou kindertjes te gaan maken alleen omdat ik nu in het trotse bezit ben van een 'western'Shet, gaat me iets te ver Knipoog. Ik leen wel een paar kinderen.

[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiësvar's Aussies, Quarters en Siberen.

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-03 19:41

Sugarmiss schreef:
Het is meer het 'krijgen' waar ik een probleem mee heb Haha!
ik zal eens een foto maken van mijn vriendin haar dochter met shet in westernoptuiging.


Tja dat krijgen lijkt mij ook geen pretje, ik heb een hekel aan pijn. Maar daar ik geen vaste partner heb, vind ik het maken ook wel erg ver gaan . Hoewel je bij het zien van Vera's foto's wel bijna in de verleiding komt!

[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiësvar's Aussies, Quarters en Siberen.

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-03 21:27

Sugarmiss schreef:


Ik heb op ebay helaas al veel te veel leuke minispulletjes gevonden. Een zadel, een futurity hoofdstel, shanks, door jouw schuld ook al een stars and stripes set. Daar gaan al m'n zuur verdiende centjes!!! Hoe was het ook al weer......mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar als zij komen te sterven valt er van hen niets te erven?? Dat klopt bij mij als een bus Verward.

[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiësvar's Aussies, Quarters en Siberen.

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-03 21:40

Helemaal waar, op beide punten!!!

Uuuh zijn wij op dit moment niet vreselijk tegen de regels van bokt in aan het gaan.......lijkt toch echt een beetje op een slowchat (oh oh Haha!).

[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiësvar's Aussies, Quarters en Siberen.

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-03 06:45

Maarre ik heb ook zo graag het laatste woord Haha!.
Als alle spullen binnen zijn, passen en naar mijn wens zijn, dan komt er hier een foto van Jamai in westernstijl *LOL*!

[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiësvar's Aussies, Quarters en Siberen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 bezoekers