Hebben jullie de Quarter al gelezen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
BlazeBars
Berichten: 90
Geregistreerd: 30-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 19:13

wordt toch tijd dat diverse bokkers zich gaan mengen in de reining strijd Haha!
hebben genoeg goeie paarden die stoppen en spinnen enz. }>
maar als De Quarter de paarden ziet zal ze zeker Het Bit vragen deze prijs te sponseren Extreme duivel



BlazeBars
Berichten: 90
Geregistreerd: 30-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 13:15

Citaat:
Op 2001-08-11 08:07, schreef Marianne:
Ja, Blaze, waar blijf je man???

Ik wil jou nu wel eens mee zien doen op een wedstrijd, kunnen we allemaal eens zien hoe het wel moet.



kijk dat is het verschil tussen velen van jullie en mij!!!!!!
ik pretendeer niet een reining paard te kunnen opleiden Cool en een kant en klare reining quarter is veel te duur . ik rijd pleasure en horsmanship.en tja ik rij veel in belgie dus je had me allang aan het werk kunnen zien,en groningen of drente rij ik
maarja 100 km is voor velen van jullie al te veel om een wedstrijd te rijden.dus wat wil je Pling
ook nu heb ik weer een probleem,op 22 en 23 sept.is een prab show in heverlee en tevens is er een wedstrijd in eersel,dus toch maar weer naar belgie.



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BlazeBars op 2001-08-11 14:17 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BlazeBars op 2001-08-11 14:31 ]</font>

BlazeBars
Berichten: 90
Geregistreerd: 30-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 21:57

zekere 0 score Huilen
enja inderdaad een rollback heeft helemaal niets te maken met een wand.er zijn genoeg patterns die vragen om een rollback in het midden van de bak.bijv.pattern 1


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 4 bezoekers