Hebben jullie de Quarter al gelezen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 07:36

maar, ik moet zeggen dat het me wel deugd deed dat de pleasure eindelijk weer wat 'normaler' wordt en dat daar zeer goed op wordt gelet door de jury's. En voor wat betreft de reining, een beetje gelijk hebben ze wel, maar wat zou je eraan kunnen doen? Het is makkelijk om commentaar te geven maar een oplossing oid zou veel fijner zijn. Opleidingen kan een oplossing zijn maar als je weinig ruiters hebt schiet het nog niet op. Maar het wordt zo wel een aflopende zaak natuurlijk, een hoop ruiters rijden al in het buitenland en ik denk dat dat er op deze manier alleen maar meer worden.


cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 10:01

Ik heb er geen ervaring mee maar ik heb wel informatie daarvoor aangevraagd. Het is alleen jammer dat het zo ver weg is. En wat mij ook tegenhoudt is het feit dat bijna elke westerntrainer in nl wel weer een andere trainingsmethode er op na houdt. Dus het is dan maar weer afwachten wie daar die cursus verzorgt. Maar wie weet, als het niet meer zo in de kinderschoenen sta ga ik het ook eens doen. Dan niet zozeer om les te gaan geven maar ik vind het ook interressant om te weten hoe spieren etc nu eigenlijk werken en hoe dat allemaal samenhangt met het skelet en de training enzo.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 14:19

Citaat:
en die rijdt de roll-backs van de wand af... Dus als zulke figuren in de wedstrijdring terechtkomen, krijg je dus dit soort toestanden.


Hoi, wat bedoel je hiermee? Ik ben ervan overtuigd dat als een paard goed aan de hulpen staat je een rollback oid op elke gewenste plek in elke gewenste richting zou moeten kunnen rijden. Bovendien is het vaak zo dat paarden gaan anticiperen op manoevres. En vaak dient de wand als barriere voor het paard om niet vooruit te gaan maar door te draaien. Als iemand dus een rollback kan draaien van de wand af, vind ik dat juist een teken dat je het dier compleet onder controle hebt. Ik wou dat ik al zo ver was Cool

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-01 13:54

Oeps, ik had begrepen dat die griet de rollbacks van de wand af gewoon tijdens de trainingen doet en niet tijdens de wedstrijd. Tuurlijk weet ik ook dat je dan inderdaad fout bezig bent.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 5 bezoekers