nog meer beginnerswedstrijdjes?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 15:04

Ik ga 19 augustus naar Zuidwolde maar dat is voor jou wel wat ver denk ik. Gaan er toevallig nog meer naar zuidwolde? En joure, is dat ook niet begin september?


cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 08:36

Bij 't Harde de knelweg op richting Zwolle. De A28 blijven volgen, afslag Ommen (niet Zuidwolde) en de 2e weg rechts. Vanaf 't harde is het ong. 40 minuutjes? (karen????)

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 22:19

Ikke ben te zien Cool Verder is er trail, showmanship at halter, reining, pleasure, horsemanship, barrel race, hunter under saddle, trail in hand en dat was het wel dacht ik. Ik doe 4 onderdelen maar ik heb er een heel erg hard hoofd in. Ik zal dan voor het eerst op 1 hand starten maar of dat goed zal gaan???? Het zal waarschijnlijk het meeste liggen aan mijn zenuwen maar ja, we zien wel. En het is de eerste wedstrijd voor ons dit jaar dus ik hoop dat alles een beetje redelijk gaat. Zie ik je daar misschien wel of kwam je morgen nog kijken?


cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 07:40

Woeps, was dus weer een zeeer doordacht antwoord van mij *LOL* Sinds een paar maanden sta ik bij een pensionstal met een buitenbak dus het kan evt wel zwemmen worden vanavond hihi. Maar ik mis een binnenbak nog steeds niet, ik vind het heerlijk om buiten te rijden. Leg ik je de onderdelen wel uit.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 16:40

Huh??? Het is een westernwedstrijd. Oke, in de hunterklasse rijd je met engelse outfit en met hunter hack maak je een paar sprongetjes maar verder is er geen dressuur en springen *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers