Wedstrijd Zuidwolde 20 april

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 19:23

Karel Slootstra

of was het nou klootstra Lips are sealed

Ik heb in ieder geval gelachen, heb Rommie en zijn zus ook nog gezien. Verder geen bekenden.

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo



Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 21:25

Ja hij heeft vaker gejureerd, het is geloof ik ooit een wran-jury geweest Verward Nu niet meer in ieder geval.
Wij zijn absoluut niet kapot van hem en dat is zacht uitgedrukt Haha! Regina had gezegd dat ze hem nooit meer zou vragen en op het inschrijfformulier stond geen jury en toen was hij er dus Scheve mond Maar goed, we hebben af en toe best gelachen om de plaatsingen.

Rom, je paard is erg mooi geworden, lekker kontje heeft ie gekregen. Ik had nog even hoi willen zeggen, maar ben het weer vergeten
Toen jij wat bestelde in de kantine zat ik aan de bar, misschien weet je nu wie ik ben *LOL*

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 08:58

Smokey schreef:
Of je zit gezellig te stoken Ludo, of je weet niet waar je het over hebt en slaat maar een slag in de rondte, maar dan wel om mensen te beschadigen. In een vorig berichtje van jou in dit topic schrijf je het wel met hele kleine lettertjes, maar toch best wel leesbaar. Niet netjes en erg beledigend. Ik denk dat jij zelf ook niet gevleid zou zijn als men zoiets over jou zou schrijven, hoewel er beslist wel genoeg te schrijven valt.


Ja sorry, je hebt gelijk had ik niet moeten doen.

Citaat:
Ter informatie de heer Slootstra, en niet dat wat Ludo ervan heeft gemaakt, is een erkend AQHA jurylid met een officiële jury kaart. Nadat de Wran haar regelgeving heeft aangepast moest om WRAN jury lid te worden ook een cursus worden gedaan. Deze cursus kost € 400,-- plus reis en verblijfkosten. Misschien iets voor jou Ludo, dan kan je, als je tenminste zou slagen, alle jury leden gaan vervangen waar je niet kapot van bent. Misschien hebben anderen dan eens iets te lachen.


Ik heb daar een vraagteken bijgezet, dank je voor je aanvulling, nu weten we precies hoe het zit Hoewel ik het wel vreemd vind dat een eerdere keer dat de heer Slootstra in zuidwolde jureerde hij iemand eerste plaatste in de pleasure, terwijl het paard van die amazone drie keer al bokkend langs de lange zijde van de showarena galoppeerde. En in de horsemanship werd zij derde, want "Ik had wat goed te maken tegenover het publiek". Uit dat soort praktijken trek ik inderdaad mijn conclusies.
En nee, ik hoef geen jurylid te worden, ik geef mijn vrije zondagen liever op voor andere zaken. Daarbij zijn er genoeg juryleden die ik wel graag zie jureren (o.a. Peter Wittemans, Chris Knol).

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 13:47

Ik wilde heel graag nog even terugkomen op hetgene dat ik heb geschreven in dit topic.

Naar ik vernomen heb, heeft Regina dit topic gelezen en was ze er uiteraard niet zo blij om. Toen ben ik gaan lezen wat ik zelf heb geschreven en achteraf ben ik daar ook niet zo blij om Scheve mond

Ik had niet die opmerking over dhr. Slootstra moeten plaatsen, dat was onder de gordel. Hiervoor mijn excuses, ik zal mijn commentaar op personen de volgende keer achterwege laten.

Verder is het ook nooit, maar dan ook helemaal nooit mijn bedoeling geweest om Regina of haar wedstrijden de grond in te trappen. Ik kan me voorstellen dat ze na het commentaar dat ze elke keer krijgt, op een gegeven moment geen zin meer heeft om nog wedstrijden te organiseren. Dat is mijn bedoeling in ieder geval nooit geweest.

Dus bij deze: mijn excuses.
Verder hoop ik dat je gewoon doorgaat met het organiseren van wedstrijden, want zoals ik al eens in een eerder topic heb gezegd: dit soort wedstrijden zijn prima wedstrijden voor mensen die nog niet aan het 'grotere' werk toe zijn, maar toch alvast eens ervaring op willen doen.

Ík zal in ieder geval opletten dat mijn eventuele commentaar op een wat minder lúllige manier overkomt!

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers