zadeltassen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-01 22:39

Hoi kan iemand mij toevallig een goed merk oid aanraden van zadeltassen? Ik ga deze maand een weekend een gedeelte van de veluwe trail rijden en aangezien we geen pakpaard meenemen ben ik op zoek naar zadeltassen. Bij divoza heb ik al wel iets leuks gezien maar misschien heeft iemand van jullie nog wel een goede tip. Ik bedoel de tassen die je achter je zadel kunt knuppen.


cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-01 07:33

Waar zijn die te verkrijgen? Gewoon in de ruitersportzaken?

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-01 07:46

Die je aan je knop kan hangen ga ik binnenkort ophalen. Daar heb ik een leren voor van een goede kwaliteit, inderdaad voor portemonne e.d. Maar ik moet ook kleren/tandpasta/borstel uhm.. van alles meenemen en dat past dan niet in zo'n klein dingetje he Party!!


cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-01 08:43

We slapen 1 nacht in een tent en 1 nacht bij een bed & breakfast. Ik wil dit ook al heel lang, maar vaak is iedereen dol enthousiast totdat..... En mijn stalgenootje is het gewoon heel vlot gegaan, ze was heel enthousiast en we hebben ook meteen de route uitgestippeld en data geprikt enzo. Volgend jaar wil zij dan ook een week gaan rondtrekken. Tja, als je hier woonde kon je wel mee natuurlijk Pling Of misschien zijn er wel nog meer die mee willen???? Reken op ong 100 piek per dag

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-01 15:19

Dat is zo ,die van divoza zijn waterafstotend maar ze adviseren wel als spullen echt geen spatje regen mogen hebben die in plastic tassen er in te doen. Ik zal nog ff snel gaan rondneuzen, bedankt voor de tip in elk geval.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-01 21:05

Ik kan het je volgende week vertellen *LOL* Dan ga ik ze uittesten op een proefritje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers