wat te doen als je paart zijn stal sloopt ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 21:59

Uhm, volgens mij mis ik iets. Ik heb ook een wedstrijdpaard (what's in a name) en hij staat nu lekker elke dag buiten tot 23 uur ofzo. Ik vind dat ideaal, lekker ontspannen in het koppie. En ook 's winters komt hij elke dag los. waarom zou een wedstrijdpaard volgens jou niet naar buiten kunnen? Juist dat zijn de paarden die wel wat afwisseling en ontspanning kunnen gebruiken.


cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 12:00

Inderdaad, zoiets als Nonnie opperde zou ik ook proberen maar aan de andere kant, mij maak je niet wijs dat als je zo'n paard juist elke dag van 9 tot 5 buiten zou zetten ofzo hij echt aaaaaaaaaaal die uren zo zou draken.


cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 10:04

's Winters met snowboots gaan rijden of winterrijlaarzen. Geen koude voeten meer *LOL*

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 10:54

Ach ja, er zijn nou eenmaal mensen voor wie een paard een gebruiksvoorwerp is. Je pakt het als je het nodig hebt en that's it. Niks meer en niks minder, op een wedstrijd krijg je dat dus ook, niks meer en niks minder. Ik geef mijn paard iets 'extra's ' dus krijg ik op een wedstrijd ook net dat beetje extra terug Schijnheilig Het verschil tussen een winaar en een verliezer.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 14:13

He blaze, ik weet heel goed wat ik ben volgens didi. Een lekker ding .

_________________
Be happy, ride an Appy

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: cornelie op 2001-07-30 15:19 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers