Heb ik weer.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 18:05

Heel misschien kan ik je nog wel helpen. Een wat oudere pony zoekt ook nog een leuk tehuis. Deze pony is geloof ik 16 en heeft al diverse kinders geholpen. Bij een goed tehuis dan deze pony gratis weg. Maarre, je zou dan wel 2e keus zijn, die hengstenboer bij je in de buurt heeft nu de 1e keus Lachen Pony is bomproof etc, kan zeker nog wel bereden worden maar niet meer dagelijks intensief.



cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 07:11

Nope, die hengstenboer waar jij vroeger les van hebt gehad Lachen Maar ik zal vandaag nog even serieus voor je informeren.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 18:14

Hengstenboer is afgemeld. Wij zijn vanmiddag nog bij die pony geweest maar ik ben helemaal vergeten om wat te vragen Boos! Het is een leuke kleine pittige pony, maar dan op een goede manier pittig. Ze is superbraaf en wordt nu nog vaak gebruikt om andere paarden rustig te houden (extra in de trailer etc) Ze staat nu dag en nacht buiten met andere paardjes dus ook winterhard Knipoog Maar ik zal dan morgen of dit weekend nog even goed informeren. Een zus van de huidige eigenaresse start a.s. zondag ook tijdens de endurance dus ik zal zien of ik die ook nog even aan kan spreken oid.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers