vraag over cutting les

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

vraag over cutting les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-03 18:28

Hallo,

We zaten gisteren tijdens de westernles een beetje te praten over cutting. En iedereen leek het weleens leuk om een keer een les te volgen in cutting met echte koeien en dergelijke. Gewoon om te kijken hoe dat is en misschien of dat voor herhaling vatbaar is weetjewel. Niet met onze eigen paarden, hoor. Nu zei ik voor de grap dat ik wel eens zou kijken waar dat zou kunnen en wat de prijzen daarvoor zijn. Dus iedereen: ja is goed en kom maar met prijzen en plaatsen ed en dan praten we wel verder.

Nu wil ik jullie vragen of jullie misschien weten waar je in Nederland of België lessen kan nemen voor cutting?? We willen onze eigen paarden niet meenemen, want cowsense is ver te zoeken bij hun (zeg maar gewoon: dat hebben ze niet). Het gaat hier om een groep van 6 à 8 mensen.
En verder wil ik ervaringen horen van mensen die ooit eens zoiets hebben gevolgd. Wat vonden jullie ervan?

Alvast bedankt!
Groetjes Nicole


Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-03 17:17

Ik heb geïnformeerd bij Paul Derrez. Daar kun je alleen met eigen paarden les nemen. Ze hebben daar alleen maar wedstrijdpaarden en ze zetten daar liever geen beginners op. Wat natuurlijk te begrijpen is. Dus mn zoektocht gaat verder, maar bedankt voor de tip!
Ik ga even informatie zoeken over Roel Breuer.

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-03 15:47

Nou, ik heb een hoop telefoontjes gepleegd. Roel Breuer en Dave Young (man van Ricky) vallen ook af. Het is eigenlijk allemaal om dezelfde rede en dat is omdat ze geen lespaarden, maar wedstrijdpaarden hebben en daar zetten ze natuurlijk geen beginners op. Dat begrijp ik best.
Maar nu gaan we dan toch misschien proberen om met eigen paarden te gaan. Roel en Dave adviseerden me om dat gewoon een keer te proberen. Wie weet schuilt er wel gewoon ergens een stukje cowsense in de arabjes en de ene quarter Knipoog ...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers